În decurs de numai o lună, reţeaua Romcar s-a mărit cu cinci noi complexuri integrate, ce vor furniza servicii la standardele producătorului Ford. Reţeaua Romcar a ajuns astfel la 30 de locaţii de distribuţie şi 30 de unităţi de service. Pentru anul 2008, Romcar îşi propune să ajungă la 45 de locaţii de distribuţie, acoperind astfel şi toate reşedinţele de judeţ din ţară.
Însumând o suprafaţă construită de peste 15.000 mp, complexurile includ atât spaţii destinate expunerii modelelor cât şi unităţi de service dotate cu echipamente şi utilaje moderne, investiţia totală ridicându-se la peste 12 milioane de euro.
Cele cinci noi complexuri au fost inaugurate în Bucureşti (Colina Motors), Târgovişte (Proleasing), Bistriţa (Vall Auto), Slatina (Plus Auto) şi Oradea (Casa Auto).
Dinamica crescută din ultimul an se reflectă atât în dezvoltarea reţelei, cât şi în creşterea vânzărilor. Romcar şi partenerii săi din reţea au vândut în perioada ianuarie-noiembrie 2007 peste 19.500 de unităţi, mai mult cu 69% faţă de perioada similară a anului trecut. Până la sfârşitul anului, sunt estimate vânzări de peste 21.000 unităţi, cu 3.500 mai mult decât obiectivele propuse iniţial pentru anul 2007.
Romcar este reprezentantul mărcii Ford în România din anul 1992 şi aduce pe piaţa românească 14 modele Ford, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare.