5 to go în 2024: O cafenea deschisă la fiecare 2 zile lucrătoare şi creştere cu 25% a cifrei de afaceri

F.D.
Companii / 17 ianuarie

5 to go în 2024: O cafenea deschisă la fiecare 2 zile lucrătoare şi creştere cu 25% a cifrei de afaceri

După ce în anul 2023 a depăşit borna de 500 de cafenele deschise în România şi a înregistrat o creştere majoră a vânzărilor şi a cifrei de afaceri, care a atins 40 de milioane de euro la final de an, grupul 5 to go targetează pentru 2024 un total de 650 de cafenele şi o cifră de afaceri de 50 de milioane de euro, o creştere de 25% faţă de 2023, conform unui comunicat de presă al companiei.

Potrivit sursei citate, evoluţia 5 to go se reflectă pe ambele pieţe, HoReCa şi retail, ambele divizii înregistrând creşteri spectaculoase în ultimul an. Deşi contextul global a făcut ca anul 2023 să fie unul dificil în multe domenii de activitate, inclusiv pentru sectorul cafelei, businessul 5 to go a beneficiat de o strategie câştigătoare şi a continuat să fie profitabil şi să aibă un impact pozitiv în piaţă, prin stabilitate, consecvenţă, inovaţie şi evoluţie constantă.

"Rezultatele obţinute în ultimul trimestru al anului 2023, când am înregistrat o creştere a cifrei de afaceri de peste 50% comparativ cu anul precedent, au depăşit estimările noastre şi au impulsionat planificarea pentru perioada următoare şi stabilirea de obiective noi, în concordanţă cu ritmul de dezvoltare pe care ne propunem să îl menţinem. Anul abia a început şi deja avem planificate 25 de deschideri de noi locaţii şi 8 renovări, doar pentru lunile ianuarie-februarie. Lucrurile avansează constant la nivel local, practic o nouă locaţie 5 to go se deschide în România la fiecare 2 zile lucrătoare. Totodată, ne dorim şi credem că avem şanse reale de a avansa anul acesta pe locul 7 în topul european al lanţurilor de cafenele, în creştere de pe locul 9 unde ne situăm acum", a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Divizia de retail a evoluat în utimul an, atingând o pondere de aproximativ 4% din cifra de afaceri a grupului. Reţeta dezvoltării pe acest segment a constat în diversificarea portofoliului, listarea produselor în reţelele importante din România şi o poziţionare de preţ relevantă pentru consumatorul român.

2024 pe fast forward: dezvoltare accelerată, local şi internaţional

Planurile de creştere vor fi menţinute şi în 2024, păstrând trendul ascendent de dezvoltare a businessului. Conform planificării actuale, 5 to go va depăşi numărul de 600 de cafenele, dintre care 50% în Bucureşti, urmat de Braşov (30 cafenele) şi Cluj (15). Dacă în 2023 harta

5 to go număra 110 oraşe cu cel puţin o cafenea deschisă, în 2024 expansiunea vizează cel puţin 40 oraşe noi. La nivel internaţional, în plan este lansarea pe piaţa din Slovacia, atingerea bornei de 10 cafenele în Ungaria şi implementarea unui proiect pilot pe piaţa din Bulgaria. În ceea ce priveşte divizia de retail, noi produse marca 5 to go sunt analizate pentru a fi lansate în acest an.

În 2024, direcţiile de dezvoltare vizează îmbunătăţirea mediei de bon, care va trece de 15 lei în lunile următoare, creşterea traficului în cafenele şi dezvoltarea de produse private label dedicate segmentului retail. Consolidarea gamei şi listarea în noi reţele, alături de dezvoltarea echipei ce gestionează acest segment de retail pot aduce pentru grupul 5 to go o creştere de 10 ori a cifrei de afaceri pe acest segment în următorii 5 ani, atingând un potenţial estimat la 20 de milioane de euro.

Mai aproape de consumatori: aplicaţia 5 to go se va lansa în prima jumătate a acestui an

Parte din strategia de a ţine pasul cu tendinţele pieţei şi nevoile clienţilor în era digitală, aplicaţia 5 to go este gata de lansare în proporţie de 90% şi va fi disponibilă în această primăvară, pentru a facilita accesul în universul brandului şi experienţele pozitive de consum.

"Ne dorim să devenim mai vizibili pentru clienţii noştri şi să eficientizăm comunicarea printr-un limbaj comun cu ei şi credem că una dintre modalităţile de a-i menţine permanent conectaţi cu brandul este o aplicaţie interactivă, intuitivă şi cool, pe care să o aibă mereu la îndemână şi care să le furnizeze informaţii la cald cu privire la portofoliul de produse 5 to go şi locaţiile preferate sau aflate în proximitate şi programul acestora, noutăţile de sezon sau cafenelele deschise recent. În plus, vom avea un sistem surpriză de răsplătire a consumatorilor, ceea ce ne va ajuta în atragerea de noi clienţi şi în menţinerea loialităţii lor pe termen lung", explică Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb