5 to go se apropie de pragul de 500 de cafenele

D.T.
Companii / 20 aprilie 2023

5 to go se apropie de pragul de 500 de cafenele

Brandul românesc 5 to go se apropie de pragul de 500 de cafenele deschise, aproximativ 50% dintre acestea situate în Bucureşti, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research la începutul anului 2023, informează un comunicat remis redacţiei.

Potrivit comunicatului, se remarcă un grad de cunoaştere a brandului semnificativ mai mare, de 86%, în rândul tinerilor cu vârste între 18-24 de ani.

În 2023 au fost deschise sau sunt în curs de deschidere aproximativ 50 de cafenele. Cifra de afaceri la nivel de grup a ajuns la 11.5 milioane de euro în primul trimestru al anului 2023, iar planurile de expansiune continuă. Studiul realizat de brand din dorinţa de a rămâne conectat cu consumatorii, cu dorinţele şi nevoile lor, a pus în evidenţă mai multe informaţii relevante despre percepţia consumatorilor cu privire la brandul 5 to go. Se remarcă un trend crescător şi în ceea ce priveşte intenţia de a cumpăra de la 5 to go în viitor, la 74% dintre respondenţi (faţă de 72% în 2022). Conform aceleiaşi cercetări, top motive pentru care consumatorii aleg 5 to go sunt calitatea produselor (52%), gustul (40%), proximitatea (38%), faptul că le place brandul (37%) şi preţul (32%), informează comunicatul.

"Obiectivele principale setate pentru acest an sunt creşterea cifrei de afaceri şi a cotei de piaţă, iar acest lucru îl vom obţine păstrând ritmul accelerat de dezvoltare regională, dar şi prin diversificarea ofertei din cafenele, care să creeze noi oportunităţi de consum pentru produsele noastre şi să ofere mai multe motive de a intra într-o cafenea 5 to go. Am crezut întotdeauna în importanţa construirii unei relaţii solide cu consumatorii, iar pentru asta suntem întotdeauna atenţi la feedbackul lor. Loialitatea clienţilor noştri şi nivelul de notorietate pe care l-am atins se datorează înainte de toate politicii centrate pe consumator şi actualizării permanente a strategiei de business, prin care ne propunem să oferim o experienţă plăcută, adaptată evoluţiei pieţei, oricărui client care trece pragul cafenelelor noastre. Cercetarea realizată cu ajutorul Reveal Marketing Research ne-a arătat încă o dată că viziunea şi valorile pe care am dezvoltat brandul 5 to go sunt percepute şi de cei care ne aleg. Astfel, consumatorii asociază 5 to go cu cafea/cafea bună, urmat de rapiditate, aromă şi preţ bun, care se regăsesc şi în filozofia noastră de brand", a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Pentru a-şi susţine evoluţia, 5 to go a demarat de curând o campanie naţională provocatoare alături de Radio Guerrilla - "Pune-ţi semnătura pe 1.000.000 de pahare 5 to go". Lansată sub forma unui concurs adresat comunităţii 5 to go, campania îi încurajează pe toţi cei care sunt inspiraţi de brand să creeze un design unic, spectaculos şi cool, care să surprindă cât mai fidel spiritul 5 to go, iar câştigătorul îşi va vedea creaţia pe 1 milion de pahare, parte din noua colecţie RETROGRAND de pahare de 650 ml, dar va câştiga şi un premiu în bani, de 3.000 de euro, menţionează comunicatul.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb