ABN Systems International îşi lansează seria de produse Tellur Green pe plan internaţional, cu ocazia Channel Summit EMEA de la Monaco.
Compania îşi propune ca, până în 2030, 85% dintre produsele sale Tellur să fie "verzi", realizate exclusiv din materiale biodegradabile, reciclate şi reciclabile.
După etapa de prelansare, din luna aprilie, când primele produse Tellur Green (încărcătoare, cabluri şi boxe portabile Bluetooth) au fost disponibile, exclusiv, în reţeaua Orange (Orange Shop şi Orange.ro), din luna mai aceste produse se găsesc în toate magazinele partenere ale ABN Systems International din România, iar de astăzi, îşi fac lansarea pe plan global.
În afara României, pe parcursul acestei luni, produsele Tellur Green au intrat, treptat, la vânzare în Republica Moldova, Bulgaria, ţările baltice (Estonia, Letonia, Lituania), state din fosta Iugoslavie (Slovacia, Croaţia, Slovenia, Macedonia), iar până la sfârşitul lunii vor ajunge pe pieţele vest-europene, în Marea Britanie, SUA, Canada şi Mexic. Ulterior, vor fi comercializate în India şi Orientul Mijlociu.
Utilizarea de materiale precum fibra de grâu, nailonul reciclat (care ajunge să fie folosit în proporţie de 96% dintr-un cablu) sau plasticul reciclabil face ca procesul de fabricare a acestor produse "verzi" să fie mai complex, necesitând mai multe certificări, dar estimarea ABN Systems International este că cererea pentru astfel de produse este în creştere atât pe pieţele dezvoltate, cât şi pe cele emergente.
Până la sfârşitul acestui deceniu, ABN Systems International îşi propune ca majoritatea produselor sale Tellur să fie "verzi", adaptate la această exigenţă a publicului consumator. Astfel, companie va continua să îşi îmbogăţească, treptat, gama Tellur Green: în a doua jumătate din anul 2022, vor mai fi puse în vânzare încărcătoare auto, căşti, power banks, iar pe termen mai îndelungat se află în pregătire producţia de tastaturi şi mouşi.
"Am mizat pe interesul ridicat faţă de produsele verzi în statele vest-europene şi, de aceea, am ales ca lansarea globală a gamei Tellur Green să aibă loc la ediţia din acest an a Channel Summit EMEA. Este un eveniment care reuneşte jucători puternici din producţia şi distribuţia IT&C şi setează direcţiile în care merge piaţa, iar anul acesta credem că produsele Tellur Green nu sunt doar în linie cu aşteptările pieţei, ci proiectează viitorul. În toate industriile a crescut grija pentru mediu, iar consumatorii devin din ce în ce mai responsabili şi vor să aibă opţiuni verzi, să poată cumpăra o pereche de căşti sau un încărcător care a fost deja realizat din materiale reciclate sau reciclabile şi despre care să ştie că poate fi reciclat. Ne-am bucurat să constatăm că acelaşi interes se manifestă şi în România, deoarece, pe baza feedback-ul primei luni de vânzare a produselor Tellur Green, exclusiv în reţeaua Orange, vânzările au depăşit uşor aşteptarea noastră, iar publicul s-a arătat foarte receptiv", a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
De la crearea Tellur, în 2015, ABN Systems International a lansat peste 2.000 de produse sub acest brand, dintre care peste 200 sunt active momentan, iar principalele game sunt: (1) Audio (căşti, boxe, kituri audio pentru maşină); (2) Cabluri (Lightning, Micro-USB, Type-C, adaptoare); (3) Energie (încărcătoare de priză şi wireless, baterii externe, încărcătoare auto); (4) Suporţi pentru telefoane mobile; şi (5) Smart Home (produse de securitate şi monitorizare, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi, produse pentru climatul şi confortul casei).
ABN Systems aniversează 20 de ani de activitate în 2022 şi îşi continuă dezvoltarea accelerată pe pieţele externe, precum şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă. Pentru susţinerea obiectivelor de business, compania s-a listat la Bursa de Valori Bucureşti, la începutul acestui an, în urma primului IPO pe piaţa AeRO.