Grupul Accor anunţă colaborarea cu Microsoft pentru lansarea All Connect, un nou concept de întâlniri de tip hibrid, facilitat de Microsoft Teams. Acesta le va permite oaspeţilor din întreaga lume să se adapteze noului mod de lucru, ce se aşteaptă să fie o consecinţă pe termen lung a pandemiei Covid-19, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"În prezent, 55% dintre hotelurile Accor dotate cu săli de conferinţe oferă deja soluţii de întâlniri de tip hibrid clienţilor. Pregătit de lansare în aprilie 2021, noul concept All Connect va asigura că hotelurile Accor pot oferi o experienţă completă, îmbogăţită, care defineşte noi standarde pentru întâlnirile de tip hibrid. Obiectivul ambiţios al Accor este acela ca 100% din hotelurile sale dotate cu săli de conferinţe să respecte noul standard al întâlnirilor de tip hibrid până în 2022 pentru toate brandurile, de la cele economice până la ultra-luxury, la nivel mondial." se arată în comunicatul Accor.
Conceptul se va concentra în primul rând pe întâlniri mici (de la 8 la 50 de participanţi prezenţi în sală). Participanţii vor beneficia de protocolul dezvoltat împreună cu experţii în certificare ai Bureau Veritas, prin intermediul programului Allsafe.
Patrick Mendes, Chief Commercial Officer Accor, responsabil pentru Vânzări, Marketing, Distribuţie şi Loialitate, a declarat:
"Pandemia Covid-19 a determinat clienţii care călătoreau în scop de afaceri să îşi revizuiască modul de lucru. Formatele virtuale şi de tip hibrid au devenit o parte esenţială a vieţii zilnice în mediul de afaceri. Noul concept All Connect de la Accor, creat în colaborare cu Microsoft Teams, va fi un instrument important pentru oaspeţii noştri, oferindu-le posibilitatea de a organiza întâlniri de tip hibrid sigure, la standarde înalte de calitate şi fără întreruperi, în timp ce se concentrează în continuare pe sănătate, siguranţă şi sustenabilitate. All Connect este un alt exemplu de reacţie rapidă a Accor la criza în curs, după lansarea AllSafe şi a conceptelor Hotel Office şi coworking. Suntem încântaţi să lansăm această colaborare cu Microsoft, ştiind că Teams a devenit o nouă modalitate de lucru pentru 115 milioane de utilizatori care se reunesc în fiecare zi pentru întâlniri, apeluri, discuţii şi colaborări de afaceri. "
Jean-Philippe Courtois, vice-preşedinte şi preşedinte executiv, Microsoft global sales, marketing & operations, a spus:
"Viitorul muncii este hibrid, iar serviciile şi experienţele pe care organizaţiile le oferă clienţilor lor vor reflecta acest lucru. Dorim ca fiecare persoană şi fiecare organizaţie să beneficieze de acest nou mediu de lucru, într-un mod care să asigure continuitatea afacerii. De aceea, suntem mândri de colaborarea cu Accor pentru All Connect, care îi va ajuta pe clienţii grupului să rămână conectaţi oriunde s-ar afla. "