Comparably a plasat Adobe în fruntea clasamentului său cu cei mai fericiţi angajaţi, compania fiind acum urmată de organizaţii care se clasau anterior pe poziţii de top, precum Hubspot, Microsoft, IBM sau Zoom, potrivit unui comunicat al Adobe remis astăzi redacţiei.
Comparably a creat acest clasament pe baza evaluărilor anonime ale angajaţilor, care au fost trimise comparativ pe o perioadă de 12 luni, din septembrie 2020 până în septembrie 2021. Întrebările care stau la baza analizei datelor includ opinia asupra mediului de lucru, nivelului salariului, beneficiilor primite, nivelul volumului de muncă, nivelului general de satisfacţie, ataşamentul faţă de echipă şi companie, sau alinierea la obiectivele companiei.
De altfel, în afară de evaluarea Comparably, în timpul pandemiei, Adobe a măsurat constant nivelul de satisfacţie a angajaţilor pentru a înţelege mai bine provocările muncii în contextul COVID-19 şi pentru a veni cu soluţii pentru a răspunde nevoilor în schimbare. Astfel, măsurile luate de la începutul pandemiei includ introducerea a peste 15 Global Days Off la nivelul companiei, 20 de zile de concediu plătit în fiecare an pentru angajaţii direct afectaţi de COVID-19 şi un program de lucru flexibil. Adobe a oferit, de asemenea, sprijin financiar fiecărui angajat în valoare de 500 USD/persoană. Angajaţii pot folosi acest fond pentru orice echipament sau produse care le oferă confort în biroul de acasă.
În plus, preocuparea pentru angajaţi se extinde şi în zone dincolo de confortul fizic, până la echilibrul emoţional. Toţi angajaţii beneficiază de un program prin care pot apela la serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit şi la serviciile unui consultant financiar. Un fond suplimentar de 600 USD/persoană este disponibil pentru a acoperi nevoile de wellbeing ale angajaţilor. Orice membru al echipei poate cumpăra echipamente de antrenament sau rechizite pentru hobby-uri.
Angajaţii Adobe România, implicaţi în cea mai mare parte în cercetare, dezvoltare software şi operaţiuni cloud pentru produsele Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie 2020, pentru a reduce expunerea la riscul de îmbolnăvire cu coronavirus. Cu toate acestea, acest lucru nu a împiedicat compania să continue să investească în dezvoltarea personală şi profesională a angajaţilor prin organizarea a zeci de traininguri de soft-skills, programe de coaching şi evenimente ale comunităţii tehnologice.
"Suntem în contact constant cu colegii noştri nu doar pentru a ne urmări obiectivele de business, ci şi pentru a ne asigura că nivelul lor de satisfacţie şi bunăstare rămâne ridicat. Avem o echipă de peste 800 de ingineri în România. Unii dintre ei au devenit colegii noştri în timpul pandemiei. Suntem bucuroşi să vedem că echipa se poate adapta, sprijini şi inspira reciproc în orice situaţie pentru a menţine un nivel ridicat de performanţă în joburile lor de zi cu zi, precum şi un echilibru bun între viaţa profesională şi viaţa personală.", spune Cris Radu, Site Leader Adobe România şi VP of Engineering Digital Experience.