Pandemia de coronavirus afectează mai mult sau mai puţin firmele din întreaga lume. De aceea, este o adevărată provocare ca proprietarii diverselor firme să găsească soluţii prin care să se adapteze la economia în schimbare şi închiderea masivă a punctelor de lucru fizice. Dacă doriţi ca afacerea dvs. să prospere şi să reziste unei pandemii, există anumite moduri în care vă puteţi proteja afacerea online în timpul unei pandemii.
Cea mai bună soluţie? Faceţi din serviciile SEO o prioritate a planului de marketing!
Nevoia pentru o piaţă digitală şi SEO
În timpul unei pandemii globale, distanţarea socială este o necesitate şi multe companii apelează la munca de la distanţă, permiţând angajaţilor să lucreze de acasă.
Există situaţii în care pandemia actuală de coronavirus a forţat companiile să apeleze exclusiv la activitatea online, utilizând internetul pentru a ţine legătura cu clienţii, pentru a transmite informaţii şi pentru a stimula marketingul şi vânzările.
Reţineţi că, pe măsură ce o pandemie începe să afecteze viaţa oamenilor, aceştia vor începe să caute diverse alternative în mediul online, care să le rezolve nevoile, ceea ce ar putea duce la scăderea traficului pe site-ul firmei tale. Cu alte cuvinte, veniturile firmei tale ar putea fi grav afectate.
Indiferent dacă până acum afacerea ta s-a desfăşurat în mare parte în mediul online sau dacă s-a bazat mai mult pe spaţiile de lucru fizice, acum este momentul să dezvolţi o prezenţă online puternică care să îţi menţină afacerea pe linia de plutire, chiar dacă vei fi forţat să lucraţi exclusiv în mediul virtual.
Una dintre cele mai eficiente modalităţi de a profita de avantajele din mediul online este utilizarea SEO şi construirea unei campanii puternice de marketing online. Spre deosebire de anunţurile plătite, cu SEO, nu trebuie să îţi faci griji cu privire la orice creştere a preţurilor percepute de agenţiile mari de publicitate.
Cum funcţionează SEO
Pentru a înţelege mai bine termenul SEO, trebuie să menţionăm de la început că SEO este acronimul de la "Search Engine Optimization". În limba română aceasta se traduce astfel: "optimizarea pentru motoarele de căutare".
Optimizarea SEO este în acest moment singura modalitate prin care poţi fi prezent în cea mai râvnită, eficientă şi onorantă locaţie publicitară din lume - prima pagina Google!
Altfel spus, cu ajutorul unei strategii bune de optimizare SEO site-ul firmei tale va ajunge pe prima pagină cu rezultate a Google, ceea ce se poate transforma în mai mulţi potenţiali clienţi, adică mai multe vânzări.
Pentru asta, agenţiile SEO din toata lumea analizează şi monitorizează în mod constant modul de funcţionare al motoarelor de căutare pentru a descifra secretele din spatele acestora. Astăzi, industria SEO a dezvoltat numeroase tool-uri SEO (instrumente) cu ajutorul cărora monitorizează automat o mare parte din criteriile indicate de Google.