ADVERTORIAL / ÎN 2014, FAŢĂ DE 2013, Pashar Comimpex şi-a planificat investiţii în creştere cu 25%

Ziarul BURSA #Companii / 11 februarie 2014

Pakan Baniasadi susţine că valoarea estimată a pieţei de profil se ridică la circa 150-200 de milioane de euro.

Pakan Baniasadi susţine că valoarea estimată a pieţei de profil se ridică la circa 150-200 de milioane de euro.

Compania Pashar Comimpex şi-a planificat investiţii cu 25% mai mari, în 2014 comparativ cu anul trecut, bugetul alocat în acest sens urmând să fie împărţit între diferite departamente.

Printre proiectele de investiţii ale companiei se numără schimbarea sistemului intern şi extern de operaţiuni, alături de un training intens cu accent pe modernism, potrivit doamnei Pakan Baniasadi, director executiv în cadrul companiei, care ne-a precizat: "Am investit într-o forţă nouă de vânzări şi am antrenat echipa necesară. Am investit în produse noi şi urmează să lărgim gama de produse şi volumul acestora cu 15%. Am investit în linii noi de business printre care se află B2C, o parte dintre investiţii fiind adresate pentru îmbunătăţirile de retail online".

Potrivit directorului societăţii, în 2014, vânzările vor creşte cu cel puţin 25%. "Investiţiile şi analizele ne asigură această creştere şi nu vedem de ce nu am depăşi şi estimările", susţine doamna Baniasadi, adăugând că strategia abordată pentru a trece peste criza financiară a fost numită "Out of the box strategy".

"În perioada în care a început criza, majoritatea companiilor din domeniu s-au retras şi vorbim de cei care nu intraseră în faliment încă. Produsele DP Collection (brand propriu înregistrat al Pashar Comimpex) au fost prezente mai mult ca niciodată pe rafturi şi în piaţă, deoarece eram una dintre puţinele companii care a riscat să investească foarte mult în multe produse din gama de papetărie şi birotică. Strategia a fost una de succes, deoarece am crescut vânzările cu 15% în perioada de criză financiară. O altă strategie este, în continuare, < Maintain & Improve >. Piaţa ajunsese la un nivel în care numai preţul conta şi, automat, majoritatea firmelor au redus din calitate pentru a oferi preţuri mai ieftine. DP Collection, însă, niciodată nu a redus din calitate şi niciodată nu o va face. Am aplicat această strategie cu reducerea din profit, pentru a satisface piaţa şi clienţii care îşi doreau produse variate de calitate cu un preţ mai bun. Partea cu < Improvement > vine de la faptul că am adus îmbunătăţiri la absolut toate produsele noastre din fiecare colecţie. Acest lucru defineşte brandul nostru, DP provenind de la < Defining Perfection >".

Compania Pashar Comimpex SRL a fost înfiinţată în anul 1999, un business de familie, iar Brandul DP Collection a intrat pe piaţa noastră în anul 2002.

"DP este un brand românesc, cu un nivel înalt de calitate, conform standardelor europene, şi un management mixt european-asiatic. Pe piaţa autohtonă, sunt foarte puţine branduri româneşti de papetărie şi birotică, marea majoritate fiind branduri internaţionale. Brandul DP Collection este apreciat de clienţi şi utilizatori, iar produsele DP sunt foarte căutate la nivel naţional, ceea ce ne face să oferim clienţilor şi pieţei mereu ceva deosebit", ne-a mai spus domnia sa.

Produsele DP se găsesc în majoritatea oraşelor din ţara noastră, atât în cele mai mici magazine şi biblioteci, cât şi în marile lanţuri de hypermarketuri, fiind folosite atât în şcoli, cât şi în birouri, compania oferind variate colecţii, cu designuri unice şi inovative.

Directorul executiv al companiei susţine că Pashar Comimpex este unul dintre principalii jucători pe categoria Back to School şi brandul DP Collection este unul dintre cele mai căutate branduri pe piaţa tradiţională. Compania este licenţiată Disney din 2007 şi are în portofoliu şi licenţa Sanrio, dar şi alte noi colecţii. Societatea deţine şi o gamă "teenage", pe acest segment, dedicat adolescenţilor, piaţa fiind deficitară.

În sectorul B2B, produsele de volum ar fi topurile şi produsele de hârtie în general, produsele de organizare şi arhivare şi papetăria.

Pakan Baniasadi ne-a precizat: "Piaţa însăşi nu este deloc uşor de întreţinut. Este o piaţă care necesită foarte multe investiţii, riscuri şi grijă, mai ales pentru cei care au brand propriu. Permanent, trebuie să fim atenţi la cele mai mici detalii, de la materiale, culori, supervizarea fabricilor în Asia şi Europa, întreţinerea colecţiilor, cercetare şi marketing, până la poziţionarea lor pe piaţă şi întreţinerea brandului, tratarea fiecărui client în parte oferind servicii de înaltă calitate şi comunicarea cu clienţii finali. Aceste lucruri necesită foarte mult timp, analize şi o echipă dedicată. În acest domeniu avem nevoie de mult timp şi efort până să ajungem să vedem rezultatele. Termenele de încasare reprezintă, de asemenea, unul dintre punctele nefavorabile ale domeniului. La acesta se adaugă şi faptul că bugetul aproximativ alocat de către companii pentru angajaţii lor pentru produsele de birotică şi papetărie variază între 45 şi 55 de euro pe an. Sunt sume foarte mici în comparaţie cu media europeană".

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb