Producătorul de vinuri Cotnari şi-a revizuit estimările privind cifra de afaceri pe acest an şi vizează menţinerea businessului la o valoare similară cu cea din 2008, respectiv 30 de milioane euro, după ce iniţial a preconizat o creştere de 10%, a declarat directorul companiei, Răzvan Serghiuţă.
Potrivit acestuia, compania a înregistrat, în 2008, afaceri de aproximativ 30 milioane de euro. În plus, acesta a menţionat că producătorul de vinuri îşi menţine toate investiţiile anunţate la începutul anului.
Cotnari a lansat, azi, singurul brand nou din acest an, vinul "Cătălin Moroşan", o combinaţie între Fetească albă, Grasă de Cotnari şi Tămâioasă. Răzvan Serghiuţă estimează că va vinde, în acest an, circa un milion de sticle din acest brand.
Pe de altă parte, directorul în cadrul companiei Cotnari, Răzvan Serghiuţă, a declarat azi că piaţa vinului a scăzut în primele şase luni cu până la 10%. De asemenea, potrivit lui Serghiuţă, vânzările Cotnari în această perioadă se menţin la acelaşi nivel înregistrat în semestrul I din 2008.