Reţeaua The Body Shop România a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de circa 2,3 milioane lei, în creştere cu 6% faţă de perioada similară din anul anterior, dar estimează o stagnare a businessului în acest an, la 9,7 milioane de lei, au declarat, pentru NewsIn, reprezentanţii companiei. "Anul 2009 este unul dificil pentru toate companiile. Ne vom focusa pe menţinerea cifrei din anul precedent, pe minimizarea costurilor şi managementul personalului", a spus Dana Tudorache. În ceea ce priveşte numărul de clienţi ai reţelei de magazine de cosmetice, acesta a scăzut în primele trei luni din acest an cu circa 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior.
"În primul trimestru nu am avut nicio inaugurare de locaţie nouă. În următorul trimestru al anului intenţionăm să facem două modificări la magazinele deja existente, iar următoarea locaţie nouă va fi deschisă abia în 2010, din cauza întârzierilor generate de dezvoltarea centrului comercial în care urmează să activăm", a declarat Dana Tudorache, managerul executiv al Ginko România, deţinătorul reţelei de magazine de cosmetice.
Potrivit reprezentantului Ginko România, reamenajările programate pentru al doilea trimestru al anului vor fi realizate în cadrul unor magazine din Bucureşti şi Timişoara.
Magazinele The Body Shop sunt prezente pe piaţa autohtonă din anul 1999 şi sunt operate în sistem de franciză de compania Ginko România. Reţeaua de magazine cosmetice The Body Shop numără în prezent şapte unităţi, dintre care cinci sunt localizate în Bucureşti, unul în Timişoara şi altul în Constanţa. Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 9,7 milioane de lei, în creştere cu circa 27% faţă de anul 2007.
Lanţul britanic de magazine The Body Shop International este prezent pe piaţă din anul 1976, când a fost deschis primul magazin în oraşul Brighton. În prezent, reţeaua numără 2.400 de magazine în 61 de ţări.