BusinessMark invită specialiştii în fiscalitate la conferinţa "Financial Outcome. Închiderea anului financiar 2023, aspecte privind IFRS şi noutăţi fiscale pentru 2024", ce va avea loc pe 15 decembrie 2023, la Bucureşti şi online. În cadrul evenimentului, vor fi prezentate cele mai importante noutăţi legislative cu impact fiscal, aspecte ce trebuie avute în vedere pentru închiderea exerciţiului financiar 2023 - speţe contabile şi fiscale, principalele tendinţe privind IFRS şi raportarea non-financiară, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, totodată, experţii din domeniu invitaţi la eveniment vor analiza şi dezbate modificările legislative cu impact fiscal şi principalele provocări pentru mediul de afaceri. Ei vor aduce în discuţie şi digitalizarea administraţiei fiscale din România şi implicaţiile acesteia pentru contribuabili, dar şi e-Factura şi aspectele esenţiale ce trebuie luate în considerare pentru închiderea exerciţiului financiar 2023.
În plus, participanţii vor afla noutăţile privind impozitul pe profit, TVA şi preţurile de transfer, cât şi aspectele ce ţin de impozitarea persoanelor fizice şi contribuţiile sociale, dar şi perspectivele şi tendinţele în inspecţiile fiscale. Un alt subiect abordat în cadrul evenimentului va viza trendurile globale în raportarea financiară şi non-financiară, precum şi impactul ESG asupra organizaţiilor.
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul celor două sesiuni de către specialiştii ce au confirmat prezenţa la eveniment:
• Raluca Popa, Partener, Departamentul Impozite directe, EY România
• Camelia Niţă, Managing Director - Tax Reporting & Strategy, PwC Romania
• Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
• Valentina Saygo, Managing Partner, Ask for
• Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
• Luisiana Dobrinescu, Managing Partner, Dobrinescu Dobrev SCA
• Narcisa Chirilă, Tax Manager, PKF Finconta
• Cristina Săulescu, Partener, Cabot Transfer Pricing
Conferinţa este adresată atât companiilor din mediul privat, cât şi celor din sectorul public şi vizează: directorii financiari, consultanţii fiscali, directorii economici, directorii contabili, controllerii financiari, managerii de taxe, contabilii, auditorii, directorii generali, antreprenorii, IFRS Reporting Managers, Controlling and Budgeting Managers.
"Financial Outcome. Închiderea anului financiar 2023, aspecte privind IFRS şi noutăţi fiscale pentru 2024" va avea loc atât onsite (Hotspot Workhub Bucureşti), cât şi online. Punem la dispoziţie trei tipuri de bilete: in person, online şi on demand. Experienţa "in person" va fi completată de cea virtuală, astfel că puteţi interacţiona chiar şi online cu ceilalţi invitaţi. Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanţilor Fiscali. Mai multe detalii despre agendă şi tematică aici sau la adresa office@business-mark.ro.
*•
Eveniment organizat de BusinessMark, cu susţinerea Camerei Consultanţilor Fiscali
Parteneri: EY România, Crowe, Cabot Transfer Pricing, PwC România, PKF Finconta, Dobrinescu Dobrev SCA
Eveniment susţinut de: CCF - Camera Consultanţilor Fiscali, BRCC
Partener de monitorizare: MediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Financial Market, Ziarul Bursa, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Debizz, Revista Piaţa, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, Global Manager, EventsMax, Curierul Fiscal, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorînRomânia.ro, spaţiulconstruit.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, angajatorulmeu.ro, Top Business News, MATEK, Femei în Afaceri, Business Voice
BusinessMark - events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal "concept propriu", gândite şi planificate de noi, de la idee şi concept, până la implementare. Avem o abordare "all-industries" şi dedicăm proiecte unei arii largi de industrii şi domenii profesionale. Ne dorim să ne punem "amprenta" în vieţile profesionale ale participanţilor, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experienţă şi creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat şi a găsi partenerii potriviţi.
Dincolo de evenimentele "concept propriu", organizăm evenimente construite pentru partenerii noştri, evenimente gândite împreună cu aceştia şi adaptate obiectivelor lor. Dacă eşti în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poţi conta pe experienţa noastră în consultanţă, suport în crearea şi implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creaţie, logistică, producţie şi până la optimizarea eficientă a bugetului.