Grupul "Agricola" Bacău a bugetat o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 17% pentru 2010, comparativ cu anul 2009, cu o rată a profitabilităţii netă de 3,5 - 4% , în condiţiile în care piaţa va accepta inevitabilele creşteri ale preţurilor, informează compania.
Agricola Bacău lansează o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pasăre, investiţia ridicându-se la aproximativ 70.000 de euro.
"Ne aşteptăm ca gama sezonieră < Răsfăţ la grătar > să ne aducă un plus în vânzările celor cinci sortimente cu 15%", a declarat directorul vânzări Europrod, Sorana Ciutacu.
În primul trimestru din 2010, categoria semipreparate şi produse pre-gătite din carne obţinute la fabrica Europrod a înregistrat o creştere în volum a vânzărilor cu 23% şi o creştere valorică de 17,1% . "Europrod" este lider de piaţă în segmentul semipreparate din carne, cu o cotă în volum de 34% , potrivit MEMRB România.
În 2009, "Agricola" Bacău a înregistrat o creştere cantitativă a vânzărilor de carne de pui de 23% , faţă de anul anterior, şi o creştere valorică de 30%. Cumulat, în 2009, "Agricola" Bacău a avut o cotă de piaţă de 11% , în creştere cu două procente faţă de 2008.