ALD Automotive I LeasePlan anunţă astăzi noul brand global de mobilitate, Ayvens, care reuneşte cele două firme sub o singură identitate. Noul brand marchează încă o etapă majoră în dezvoltarea companiei, care vine în completarea planului strategic pe 3 ani, lansat în septembrie 2023, conform unui comunicat de presă al companiei.
Potrivit sursei citate, procesul de integrare a unor capacităţi şi expertize complementare a oferit companiei oportunitatea de a reimagina mobilitatea, pentru a răspunde mai bine provocărilor din viitor. Noul brand se aliniază acestui obiectiv comun, consolidând poziţia unică a companiei pe piaţă, prin evidenţierea elementelor care o fac diferită şi a valorii adăugate pe care o aduce clienţilor din toate segmentele de activitate. Promisiunea noului brand, "make life flow better", are ca scop livrarea de servicii de mobilitate mai simple, mai inteligente şi sustenabile.
Noul brand construieşte o identitate puternică pentru cei doi jucători de renume din industrie, prin:
Un nou nume şi un simbol grafic nou
Ayvens este un nume memorabil, simplu, dar în acelaşi timp recognoscibil, care indică drumul spre progres. Este asociat cu un simbol grafic care reprezintă cele două companii unite într-o singură echipă, cu un scop comun, o fundaţie solidă şi o formă fluidă îndreptată în sus ce simbolizeaza dinamism şi progres.
Numele este puternic susţinut de acţionarul global majoritar, Societe Generale.
O nouă identitate grafică
Identitatea grafică denotă energie, datorită fontului prietenos şi modern, dar şi paletei unice şi vibrante de culori, inspirate din mediul natural înconjurător şi concepute pentru a se distinge în piaţă, arată siursa citată.
Iconografia veselă şi dinamică reuşeşte să surprindă esenţa mobilităţii, etalând-o prin momente frumoase ce îşi au originea în viaţa de zi cu zi.
"Cu fiecare zi, avem şansa de a deveni mai buni, iar fiecare dintre noi avem rolul nostru. Ne-am unit forţele, iar noua companie este pregătită să deschidă calea către adoptarea pe scară largă a mobilităţii sustenabile, deoarece avem dimensiunea, acoperirea, expertiza necesară în zona serviciilor şi ne-am asumat un angajament pentru inovaţie", precizează Tim Albertsen, Chief Executive Officer al Ayvens, fost ALD Automotive |LeasePlan. "În calitate de furnizor major în sectorul de mobilitate, vom valorifica poziţia noastră de lider pentru a modela viitorul mobilităţii şi pentru a atinge excelenţa. Noua noastră identitate de brand nu numai că permite celor 15.700 de angajaţi să aibă o identitate comună, dar reflectă, de asemenea, cum ne transformăm pentru a răspunde nevoilor clienţilor noştri care îşi doresc mai multe opţiuni, libertate şi valoare adăugată. Ne va ajuta, de asemenea, să creştem nivelul de conştientizare al pieţei şi clienţilor cu privire la serviciile noastre, precum şi să atragem cele mai bune talente în întreaga lume."
Un nou slogan
Better with every move exprimă misiunea companiei de a livra servicii de mobilitate "mai bune" pentru clienţi, pentru companii şi pentru planetă, şi care evoluează continuu.
ALD Automotive | LeasePlan a selectat Dragon Rouge, agenţie internaţională de design, pentru a crea un brand de mobilitate care să repoziţioneze cele două companii din industria mobilităţii dincolo de domeniul leasing-ului, într-un lider nou, care oferă servicii de mobilitate mai bune.
Noul brand va fi lansat în 2024 în cele 44 de ţări unde grupul ALD Automotive | LeasePlan este prezent, având cea mai largă acoperire geografică directă. Va fi utilizat pentru toate segmentele de clienţi (corporate, IMM-uri, persoane fizice autorizate şi persoane fizice), pe toate canalele şi, în particular, în tot ecosistemul digital în creştere al companiei.
În România, noul brand va fi lansat la nivel operaţional în trimestrul al treilea din 2024.