Alevia, compania românească specializată în producţia de suplimente alimentare şi ceaiuri, îşi propune pentru anul 2017 atingerea unei cifre de afaceri în valoare de 5,8 milioane de euro.
Astfel, compania are în vedere menţinea trendului ascendent în baza realizării financiare înregistrate în 2016, când a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 5 milioane de euro şi, implicit, cu o creştere de 17% faţă de 2015, precizează compania într-un comunicat de presă remis Redacţiei.
Atingerea obiectivului propus de compania românească se bazează pe un plan de investiţii care vizează atât dezvoltarea zonei de producţie, cât şi a sferei de resurse umane. În acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafaţă totală de aproximativ 2000mp şi, ca urmare a creşterii vânzării de ceaiuri, îşi propune să investească şi în noi utilaje pentru linia de ceaiuri.
O altă zonă pentru care Alevia îşi propune o dezvoltare care să ducă, în final, la atingerea obiectivului, este cea a personalului. Astfel, compania care număra la ora actuală 200 de angajaţi, preconizează o creştere cu 20% a numărului de angajaţi.
Trendul ascendent al companiei se bazează pe vânzări de peste 2.000.000 de suplimente şi aproximativ 3.500.000 de ceaiuri. Cele mai vândute branduri în 2016 au fost Ginkana Ginkgo Biloba, Coenzima Q10, Silfide, Noni şi Propolis C. Portofoliul Alevia cuprinde peste 120 de tipuri de suplimente alimentare şi 50 de sortimente de ceaiuri, disponibile în peste 4.000 de farmacii şi magazine naturiste, lanţuri de farmacii (Catena, Dona, Sensiblu) şi supermarketuri (Auchan, Lidl, Carrefour, Kaufland) din România.
Pentru 2017, obiectivele Alevia vizează, pe lângă menţinerea trendului de creştere, şi intrarea pe 5 noi pieţe prin lansarea a 50 de produse dedicate.