După ce anul trecut a investit peste un million de lei în dezvoltarea unui department de vânzări dedicat segmentului horeca high, acum, Alexandrion Grup România se află în discuţii pentru a-şi extinde portofoliul şi a adăuga, pentru prima oară în istoria companiei, o varietate de produse non-alcoolice, cu adresabilitate, în primul rând, pentru sectorul horeca high, dar şi pentru lanţurile de retail. Astfel, principalele produse vizate sunt apa, sucurile şi cafeaua.
"După 21 de ani, a venit momentul să facem acest pas, pe care îl pregătim de ceva vreme, însă ne-am dorit să facem totul ca la carte şi să studiem foarte bine piaţa în prealabil. Am început deja discuţiile cu posibili parteneri cu care am putea colabora în acest sens. Deocamdată nu am bătut palma cu nimeni şi rămânem deschişi discuţiilor. Ne dorim însă să aducem alături de noi o serie de parteneri solizi, de încredere, cu prezenţă şi produse confirmate în piaţă, astfel încât, împreună, să obţinem, rapid, o cotă importantă de piaţă pe segmentele targetate. Este o decizie istorică pentru grupul nostru şi avem încredere că vom reuşi să atingem rezultate similare precum cele pe care le avem pe piaţa de băuturi spirtoase", a declarat Răzvan Vasile, director comercial Alexandrion Grup România.
În acest moment, Alexandrion Grup România este prezent în reţeaua horeca atât cu produsele proprii (vinarsul Brâncoveanu - VS, VSOP şi XO; brandy-ul Alexandrion 7• şi 5• ; vodcile Kreskova, Kreskova Lemon, Alexander şi Alexander Lemon; Alexander Gin, lichiorul Rim Rock, whiskey-urile Red Bowler şi Hogs sau gama de lichioruri Saber - Caisată, Vişinată, Afinată, Fructe de Pădure şi Coacăze Negre), cât şi cu produse importate (single malt-urile Glenfiddich, Balvenie şi Monkey Shoulder, whiskey-ul Grants, ginul Hendricks, tequilla Milagro şi romul Sailor Jerry - toate din portofoliul William Grants and Sons; vodka Beluga, şampania Piper Heidsieck, lichiorurile Marie Brizard, vodka Sobieski, cognac-ul Camus, bitter-ul Fernet Branca etc. ).
În ultimul an, compania a continuat strategia de importuri selective şi a semnat cu noi parteneri pentru aducerea pe piaţa locală a unor produse premium precum vodka Beluga (Synergy Group), şampania Piper Heidsieck (Piper Heidsieck), lichiorurile Marie Brizard sau vodka Sobieski (ambele produse de Marie Brizard Wine and Spirits).
"Până la finalul anului, dacă nu, chiar mai devreme, vrem să fim în locaţiile horeca high şi cu gama de produse non-alcoolice. Avem infrastructura necesară, avem know-how-ul dobândit în 21 de ani de experienţă, aşteptăm doar să găsim partenerii potriviţi",a conchis Răzvan Vasile.