Allianz-Ţiriac a subscris în primul semestru al anului 2021 prime în valoare de peste 768 milioane de lei, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi cu circa 10% peste nivelul din primul semestru din 2019. Vânzări mai mari au fost înregistrate pe toate liniile de business semnificative, dinamica fiind susţinută de revenirea peste aşteptări a economiei şi de iniţiativele de simplificare operaţională, conform unui comunicat remis redacţiei.
Cele mai ridicate ritmuri de creştere a vânzărilor au fost înregistrate la nivelul asigurărilor de viaţă, locuinţă şi călătorie. Subscrierile din asigurările de viaţă au crescut cu peste 30% în primul semestru din 2021 şi au ajuns la un nivel comparabil cu subscrierile din asigurările property sau RCA. Vânzările de asigurări de locuinţă au avansat cu peste 23%. Aceste evoluţii reconfirmă atenţia sporită pe care oamenii o acordă aspectelor care contează cel mai mult. Subscrierile din asigurări de călătorie s-au dublat, recuperând din reculul înregistrat în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul reluării călătoriilor în străinătate.
Primele subscrise pe segmentul auto au crescut cu 5% în primul semestru din 2021.
"Am reuşit să captăm din plin revenirea economică datorită proiectelor noastre de simplificare şi digitalizare operaţională, gândite să le ofere clienţilor şi partenerilor noştri produse şi servicii
intuitive şi uşor de accesat. Cel mai bun barometru care validează direcţia corectă a Allianz-Ţiriac şi care ne dă încredere în viitor este creşterea portofoliului cu peste 100.000 de clienţi. Cu alte cuvinte, în primele şase luni din 2021 Allianz-Ţiriac a câştigat un client nou la fiecare două minute. Mulţumim angajaţilor, consultanţilor şi partenerilor noştri de distribuţie care au făcut aceste rezultate posibile!", a declarat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac.
În primul semestru din 2021, Allianz-Ţiriac a plătit clienţilor şi terţilor păgubiţi despăgubiri de 358 milioane de lei, în creştere faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Peste 70% din totalul despăgubirilor au fost plătite în contul poliţelor auto - Casco şi RCA. Cheltuielile cu daunele auto au crescut cu aproape 16% în intervalul iunie 2020 - iunie 2021.
În aceste conditii, rata combinată a depăşit pragul de 90% şi a impactat profitul operaţional. Acesta s-a situat la 82,8 milioane de lei.
Allianz-Ţiriac a câştigat aproape 100.000 de clienţi în primul semestru din 2021, în contextul în care în această perioadă au fost finalizate mai multe iniţiative de reducere a complexităţii cu impact direct asupra clienţilor şi partenerilor de distribuţie. Cotarea şi achiziţia rapidă de pe telefon sau desktop pentru asigurările auto şi de locuinţă, semnatura electronică, dar şi Voice of Customer, o soluţie digitală care permite conectarea cu clienţi în timp real şi îmbunătăţirea serviciilor pe baza feedback-ului lor, sunt doar câteva dintre proiectele implementate în primul semestru din 2021.