Cea mai nouă campanie de comunicare Allview - desfăşurată sub sloganul "Go Green, Go Smart", aduce utilizatorilor Smart TV-urile gamei ePlay, prevăzute cu sistem de operare Android TVTM, Google Assistant, dar şi tehnologii de top integrate, la preţuri competitive, cu discount-uri de până la 400 lei. Pe lângă beneficiul preţului promoţional, clienţii ce vor participa la campanie prin achiziţionarea unui nou televizor, se vor implica automat în demersurile de protejare a mediului înconjurător întreprinse de compania braşoveană, întrucât Allview plantează câte un copac pentru orice achiziţie de Smart TV participant, conform unui comunicat remis redacţiei.
În prim planul campaniei se află vârful gamei - modelele seriei ePlay7100, ce îi introduc pe utilizatori într-o nouă eră tehnologică, definită de conceptul Touchless. Pe lângă cele mai noi modele de Smart TV-uri lansate în prima parte a acestui an, în cadrul campaniei Rabla pentru televizoare, clienţii îşi pot achiziţiona şi modele Allview QLED, a căror lansare a însemnat democratizarea tehnologiei Quantum Dot. Paricipante în noua campanie sunt şi primele Smart TV-uri ale gamei ePlay: modelele HD, Full HD şi 4K, iar în acest fel sunt acoperite nevoile unei plaje variate de utilizatori.
Campania se desfăşoară până pe 11 iunie, exclusiv online pe site-ul Allview - Promo - Campania Rabla. Tot aici utilizatorii pot vizualiza şi regulamentul campaniei.
Un televizor nou Allview ePlay achiziţionat, aduce un copac plantat
Campania Rabla - iniţiativa demarată de Allview, are în principal o componentă de responsabilitate socială, compania reuşind să parcurgă în mod direct prin aceasta, doi paşi spre un viitor mai puţin poluat. Pe de o parte, utilizatorii sunt încurajaţi să îşi înlocuiască televizorul vechi cu unul mai performant tehnologic şi energetic, iar pe de altă parte achiziţia oricărui Smart TV Allview ePlay ce face parte din această campanie, aduce un copac plantat. Astfel, Allview îşi aduce propria contribuţie la menţinerea echilibrului ecologic şi protejarea mediului înconjurător, iar acest tip de campanie va deveni sursă de oxigen pentru generaţiile următoare.