Amway a lansat în România ARTISTRY Creme LuXury, cel mai performant produs al gamei ARTISTRY pentru îngrijirea tenului. ARTISTRY Creme LuXury este reprezentată internaţional de cunoscuta actriţă Sandra Bullock, care, a acceptat pentru prima dată să fie imaginea unui produs.
ARTISTRY Creme LuXury - este o cremă hidratantă, hrănitoare, fiind primul produs de pe piaţă care conţine Cardiolipină - o lipidă rară şi unică ce contribuie la regenerarea epidermei şi la creşterea energiei celulelor.
Cercetările care au condus la obţinerea ARTISTRY Creme LuXury au fost realizate de Institul de Frumuseţe ARTISTRY sub îndrumarea Consiliului Ştiinţific. Acest consiliu internaţional reprezintă o colaborare dinamică între specialişti de top în domeniul sănătăţii şi cercetării produselor pentru ten. Rezultatele colaborării in cadrul Consiliului Ştiinţific ARTISTRY au generat apariţia unor produse inovatoare care luminează tenul şi luptă împotriva semnelor vizibile ale îmbătrânirii premature.
"Consiliul Ştiinţific ARTISTRY a stabilit noi standarde pentru cercetările în domeniul produselor pentru îngrijirea tenului, ajutând la crearea de produse unice, extraordinare, aşa cum este ARTISTRY Creme LuXury," a declarat Mike Edwards, director internaţional de vânzări şi marketing pentru Alticor, corporaţie din care face parte şi Amway.
Sandra Bullock, imaginea ARTISTRY Creme LuXury adaugă spirit şi entuziasm mărcii: "Dacă n-aş fi testat această cremă pe tenul meu, n-aş fi putut îndemna alte femei să o facă," a spus aceasta. "Nu promovez produse pe care nu le folosesc şi în care nu am încredere."
"Este prima dată când marca ARTISTRY se asociază cu o celebritate pentru a face cunoscut un produs. Doream să găsim pe cineva care să reflecte imaginea internaţională a ARTISTRY Creme LuXury", spune Mike Edwards, director internaţional de vânzări şi marketing pentru Alticor. "Doream pe cineva elegant şi în acelaşi timp nepretenţios, cineva care să fie atrăgător şi aproape de public. Sandra deţine exact personalitatea şi imaginea mărcii noastre."
Imaginea Sandrei Bullock apare într-o serie de reclame pentru ARTISTRY Creme LuXury. Edwards a remarcat conexiunea dintre Sandra Bullock şi campania ARTISTRY "True science, true beauty". "Această asociere cu Sandra reprezintă un moment extraordinar, menţinându-ne locul între liderii în domeniul produselor cosmetice de prestigiu."
Ambalajul cremei ARTISTRY Creme LuXury este la fel de deosebit ca şi produsul în sine si este creat de către Olivier van Doorne, director internaţional de creaţie al Select NY, una dintre cele mai prestigioase agenţii de branding. Van Doorne declară: "Am încercat să transpunem această marcă în viitor - este în acelaşi timp simplă, elegantă şi are un design special, deosebit." Combinaţia dintre această cremă excepţională şi ambalajul acesteia sofisticat, lucios, este unică pe piaţa produselor cosmetice de prestigiu.