Gradul de satisfacţie a turiştilor care au petrecut deja sejurul în staţiunile autohtone de la Marea Neagră a crescut în comparaţie cu sezonul estival 2021, relevă o analiză efectuată de Litoralulromanesc.ro, cel mai mare turoperator pe această nişă, pe baza feedback-urilor oferite de aceştia. Cei aproximativ 3.000 de turişti care au scris review-uri până în acest moment au punctat, cu note de la 1 la 10, curăţenia din hoteluri, serviciile primite, poziţionarea, personalul, dotările unităţilor de cazare, precum şi raportul calitate-preţ. Media obţinută pe fiecare dintre aceste categorii depăşeşte punctajul oferit de turiştii care s-au cazat la mare în sezonul estival 2021, conform unui comunicat emis redacţiei.
Potrivit sursei citate, ea mai mare creştere a nivelului de satisfacţie se observă la capitolul "Raport calitate-preţ". La finalul verii trecute, media a fost de 7,95, în vreme ce anul acesta, la jumătatea sezonului estival, nota a crescut la 8,58 din 10 (maxim).
"Scumpirea vacanţelor în acest an e o realitate, dar, deşi turiştii au plătit mai mult pentru sejurul la mare, în acelaşi timp, au simţit că primesc mai mult de sumele achitate - mai multă calitate, mai multe servicii. Iar acest lucru se explică prin faptul că în multe hoteluri au fost finalizate investiţiile în renovarea camerelor, spaţiilor comune, restaurantelor, în vreme ce altele au fost renovate complet. Iar turiştii au fost mulţumiţi de ceea ce au găsit la destinaţie, în hotelul ales pentru petrecerea vacanţei, şi au ajuns la concluzia că suma achitată a fost una corectă", afirmă Ionuţ Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.
Preocuparea românilor pentru condiţii de cazare bune se manifestă şi în acest sezon estival, iar turiştii sunt dispuşi să achite un tarif mai mare, dar să primească un pachet mai complex, cu mai multe facilităţi incluse şi cu garanţia unor standarde de calitate înalte. Printre criteriile importante în funcţie de care iau decizia de rezervare a unui hotel se numără curăţenia, iar la acest capitol, gradul de satisfacţie în rândul celor care au efectuat deja sejurul la mare şi au completat formularul de feedback este de aproape 9 faţă de media 8,40 în 2021.
În ceea ce priveşte serviciile primite, nivelul de satisfacţie până în acest moment este punctat cu 8,56, în creştere uşoară faţă de anul trecut, când media a fost 8,19. Se remarcă o creştere şi în privinţa poziţionării: 9,15 în 2022 faţă de 8,96 în sezonul precedent.
Şi angajaţii din hoteluri şi restaurante au primit un punctaj mai bun din partea turiştilor; astfel, personalul este notat cu o medie de 8,78 faţă de 8,55. În ceea ce priveşte dotările unităţilor de cazare, categorie care a declanşat cele mai multe nemulţumiri anul trecut în rândul turiştilor, se observă o creştere uşoară a gradului de satisfacţie: 8,08 comparativ cu media de 7,75 în 2021, se menţionează în comunicat.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 20.07.2022, 18:13)
Putini dar multumiti!