Roxana Dumitru este noul Marketing Director al Anchor Grup, iar Cătălin Florea preia poziţia de Leasing Manager, conform unui comunicat de presă.
"Piaţa de retail este mult mai matură, mediul este puternic concurenţial, iar marketingul Anchor Grup trebuie să susţină noua direcţie de dezvoltare a companiei", a declarat Roxana Dumitru, Marketing Director Anchor Grup.
"Ne aflăm într-un moment cheie în evoluţia operaţiunilor Anchor Grup. Mixul potrivit de magazine este un factor important pentru experienţa de cumpărare şi pentru aşa numitul consumer journey, traseul pe care clientul îl parcurge odată ce a trecut pragul mall-ului. Responsabilităţile mele au implicaţii tactice, pentru că activitatea mea se leagă atât de marketing şi de operaţional, cât şi de nivelul de satisfacţie al clienţilor de business, respectiv al chiriaşilor care aleg Anchor Grup şi care trebuie să simtă că investiţia lor va fi cea mai rentabilă opţiune din piaţă" a explicat Cătălin Florea, Leasing Manager Anchor Grup.