Antreprenoarea Anca Negescu, fondatoarea galeriei de artă şi bijuterie contemporană POD Place Of Display, a lansat un nou proiect în industria creativă: Curandera.ro, magazin online de bijuterie contemporană minimalistă în serie mică, conform unui comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Dezvoltat în timpul stării de urgenţă, acesta cuprinde o primă colecţie de bijuterii din argint şi aur, inspirate de natură, al căror mesaj este de optimism şi încredere în viitor. Investiţia în lansarea proiectului se ridică la 15.000 euro.
Odată cu instalarea stării de urgenţă, în luna martie a acestui an, şi închiderea spaţiului galeriei de artă şi bijuterie contemporană POD Place of Display, întreaga activitate s-a mutat online. Digitalizarea spaţiului de bijuterie contemporană curatoriat de Anca Negescu a fost primul pas spre demararea unui nou proiect: brandul şi, implicit, magazinul online de bijuterie minimalistă Curandera.ro. Acesta a fost lansat la începutul lunii iunie, cu o investiţie iniţială de 15.000 euro şi include producerea unei colecţii cu peste 40 de piese diferite.
Anca Negescu, fondator şi designer Curandera.ro: "Ca iubitor de artă şi curator, am trăit cea mai mare parte a vieţii promovând creaţiile altor artişti. Schiţarea acestui proiect a început în urmă cu câţiva ani, însă a venit natural în pandemie. Dinamica generală a vânzărilor din online, singurele cu valori pozitive în aceste luni provocatoare, ne-a încurajat să accelerăm producţia şi lansarea brandului. În plus, Curandera înseamnă vindecător în spaniolă. Este o invitaţie de a explora puterea vindecătoare a iubirii, a naturii şi a poveştilor, de care cred că avem cu toţii nevoie, mai ales în acest context."
În primele 3 luni de la lansare, clienţii brandului de bijuterie au preferat în proporţie de 60-65% piesele din argint. Preţurile produselor din portofoliu se situează între 50 lei şi 4.500 lei, iar media comenzii este de 320 de lei.
Cei mai mulţi clienţi achiziţionează în acelaşi coş 2-3 piese, iar peste 50% dintre clienţi sunt recurenţi, manifestând deja un ataşament faţă de valorile promovate de brand. Cu creşteri constante - de peste 25% lunar - în procentul de clienţi noi, antreprenoarea estimează că şi-ar putea recupera investiţia până la finalul acestui an, având ca focus perioada sărbătorilor de iarnă.
Anca Negescu a spus: "Întreaga industrie creativă a fost zguduită de pandemie, iar zona artei şi a bijuteriei nu a făcut excepţie. Curandera este însă o destinaţie pentru clienţii care caută piese de bijuterie fără vârstă, lucrate impecabil, cu un stil minimalist şi care poartă o poveste, iar clientul care a trecut prin această perioadă este un client care vrea mai mult decât o simplă bijuterie."
Pentru următoarea perioadă, antreprenoarea are în plan lansarea unei noi colecţii şi extinderea portofoliului de produse la peste 100 piese, inclusiv o linie dedicată copiilor.