Euroweb România, subsidiară a Turk Telekom, îşi centrează anul acesta strategia de promovare, marketing şi vânzări pe companiile turceşti din România, conform unui comunicat de presă.
Primul pas făcut de operatorul de telecomunicaţii către dezvoltarea relaţiilor comerciale cu membrii comunităţii de afaceri turceşti din România este aderarea la Asociaţia Oamenilor de Afaceri Turci (TIAD) şi implicarea activă în proiectele şi initiaţivele asociaţiei.
Stuart Evers, director general Euroweb România a declarat: "Euroweb România este parte a grupului Turk Telekom din 2010. Din această perspectivă consider că este important să întreprindem tot ce este necesar pentru a ne integra în comunitatea oamenilor de afaceri turci din România. Având în vedere lista de membri ai Asociaţiei, companii importante la nivel local şi internaţional, putem spune că statutul de membru ne face mare cinste şi sperăm că experienţa Euroweb, prestigiul de care ne bucurăm, precum şi realizările noastre, trecute şi viitoare, vor contribui la îndeplinirea obiectivelor TIAD".