În urma a şapte runde de negocieri, în ziua de şapte a lunii a şaptea a.c., "Şapte Seri" a iniţiat un parteneriat prin care spaţiul publicitar al revistei - atît al ediţiei de Bucureşti, cît şi al ediţiilor locale - şi al publicaţiilor "Show Time" şi "Unu & Unu" este încredinţat în exclusivitate regiei de vînzări ARBOmedia. Editate de Kopa Publicaţii, titlurile amintite au misiunea de a oferi cititorilor informaţii complete privind modalităţile de petrecere a timpului liber în Bucureşti şi în ţară.
"Şapte Seri" apare săptămînal în Bucureşti şi Oradea şi bi-lunar în celelalte oraşe în care este prezent. Apărut în Bucureşti în iunie 1998, "Şapte Seri" este primul ghid de petrecere a timpului liber adresat bucureştenilor, conceptul său fiind extins ulterior în marile oraşe ale ţării: Cluj, Sibiu, Timişoara, Oradea, Tîrgu Mureş, Craiova, Baia Mare, Satu-Mare, Braşov, Iaşi. În Capitală, tirajul "Şapte Seri" depăşeşte 60.000 de exemplare, fiind distribuit în peste 600 de locuri strategice, iar ediţiile regionale au un tiraj cuprins între 10.000 şi 30.000 de exemplare.
Suplimentul cinematografic "Show Time" a fost lansat în anul 2002 şi este tipărit în peste 50.000 de exemplare ce aduc lunar cele mai noi informaţii despre filmele şi actorii preferaţi. "Unu & Unu" este un concept dedicat tinerilor cu vîrste între 14 şi 18 ani, peste 50.000 de exemplare fiind distribuite lunar în mai mult de 90 de licee şi colegii.