"Asahi Group Holdings" Ltd. nu va lansa o ofertă pentru preluarea activelor din Europa de Est pe care le înstrăinează "SABMiller" Plc că să obţină aprobarea autorităţilor pentru fuziunea cu "Anheuser Busch InBev" SA.
"Am analizat aceste active, însă nu ridicăm mâna ca să cumpărăm", a declarat Akiyoshi Koji, preşedintele producătorului japonez de bere. Koji a adăugat că, deşi nu vrea să cumpere aceste operaţiuni, "Asahi" caută oportunităţi de achiziţii la nivel mondial. Oficialul companiei a menţionat că producătorul de bere poate să mai contracteze împrumuturi de până la 300 de miliarde de yeni (1,89 miliarde de lire) fără să-şi pună în pericol ratingul de credit.
"Asahi" se va concentra pe creşterea vânzărilor mărcilor Peroni, Grolsch şi Meantime pe care le-a cumpărat de la "SABMiller" în aprilie, pe 2,55 miliarde de euro.
Koji a mai spus că "Asahi" plănuieşte să-şi distribuie marca Super Dry în Europa, prin achiziţia "SABMiller". Super Dry este cea mai vândută bere din Japonia.