Consiliul Judeţean Cluj, în calitate de autoritate contractantă, a finalizat procedura de atribuire a contractului de lucrări având ca obiect proiectarea şi execuţia "Centrului de management integrat al deşeurilor în judeţul Cluj", arată un comunicat remis redacţiei.
"Este un pas esenţial în implementarea sistemului integrat de management al deşeurilor la nivelul judeţului Cluj. Acest moment ne dă certitudinea că în cel mai scurt timp vom reuşi să atribuim şi celelate contracte, în aşa fel încât din această primăvară să începem construirea afectivă. În paralel, încă din cursul acestei luni, vom demara şi procedurile care vizează închiderea şi ecologizarea depozitelor de deşeuri urbane neconforme" a precizat d-nul Radu Bica, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Cluj.
În continuare se vor derula procedurile care vizează contractele de Asistenţă tehnică pentru managementul SMID Cluj, de Asistenţă tehnică pentru supervizare lucrări pentru SMID, Achiziţionare de echipamente pentru colectarea deşeurilor, Construcţia CMID - depozit, staţia de sortare, staţia de tratare mecano-biologică, a drumurilor de acces şi a staţiilor de transfer precum şi închiderea şi ecologizarea rampelor neconforme.