Auchan a deschis marţi un nou supermarket de mari dimensiuni, situat în incinta Moşnita City Mall din Moşniţa Nouă, judeţul Timiş. Retailerul îşi consolidează astfel strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate, noul supermarket fiind cea de-a opta unitate pe acest format, la nivel naţional, conform unui comunicat de presă al companiei.
Cu o suprafaţă de vânzare de peste 1.600 mp, Auchan Moşniţa pune la dispoziţia clienţilor o ofertă variată de peste 12.000 de produse alimentare şi nealimentare. Magazinul oferă clienţilor o gamă completă de produse la preţuri mici, în fiecare zi, ce vin în întâmpinarea tuturor nevoilor lor, de la produse esenţiale şi alimente de bază, la mii de produse nealimentare, pentru nevoile de uz cotidian, precum articole pentru animale de companie, menaj, bricolaj, grădină şi multe altele.
Un accent deosebit este pus pe produsele româneşti. Peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societăţi din România, iar Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât şi naţional. Auchan are peste 70 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obţine produse cu trasabilitate controlată de la sămânţă până la raft.
"Odată cu deschiderea Auchan Moşniţa continuăm strategia de dezvoltare a formatului supermarket dezvoltat în ultimii ani, pe care îl propunem comunităţii locale pentru a răspunde nevoilor de proximitate a consumatorilor. Întâmpinăm zi de zi clienţii cu preţuri mici şi o ofertă variată de peste 12.000 de produse alimentare şi nealimentare. De asemenea, ne menţinem promisiunea de a contribui la un stil de viaţă sănătos şi responsabil, astfel că în oferta raionului nostru de Brutărie avem 100% produse producţie proprie din laboratoarele noastre. Totodată, le punem la dispoziţie clienţilor o serie de servicii extinse care să le asigure o experienţă cât mai plăcută şi eficientă la cumpărături", a declarat Ioana Toşa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.
La fel ca în toate hipermarketurile Auchan, clienţii au la dispoziţie şi programe de sustenabilitate precum:
colectarea ambalajelor PET/Alu/Sticlă de băuturi, sistem implementat anterior demarării programului SGR la nivel naţional, prin care au fost deja colectate şi trimise spre reciclare, la nivel naţional, peste 31 de milioane de recipiente în 7 luni;
posibilitatea de a contribui activ la eforturile de protejare a mediului înconjurător prin colectarea uleiului alimentar uzat, dar şi prin achiziţionarea alimentelor cu termen de valabilitate scurt, dar care sunt în perfectă stare de consum conform legislaţiei, contribuind la reducerea risipei alimentare.