"Fotbalul americanilor" reuşeşte să stârnească interes la nivel global cu ocazia marii finale a campionatului. Finala Super Bowl LIV care a avut loc la Miami, a înregistrat o uşoară creştere în cifrele de audienţă. Finala a fost urmărită la Fox şi pe platformele reţelei de 102 milioane de telespectatori. Creşterea obţinută a fost de 2% faţă de 2019.
Cifrele au fost influenţate de show-ul din pauza meciului susţinut de cântăreţele Shakira şi Jennifer Lopez. Apariţia lor de aproximativ 15 minute a fost urmărită la Fox de 103 milioane de telespectatori, cu 4% mai mult decât numărul telespectatorilor care au vizionat anul trecut show-ul susţinut de Maroon 5, dar mai mic cu 4% faţă de cel al lui Justin Timberlake, din 2018. Cel mai vizionat recital din ultimii ani a fost cel al cântăreţei Lady Gaga, urmărit de 117,5 milioane de telespectatori în 2017. Înainte de meciul de duminică, Fox News a difuzat un interviu cu preşedintele Donald Trump, care a fost vizionat de 10,3 milioane de telespectatori.
La finalul sezonului 100 al National Football League, echipa Kansas City Chiefs a învins, cu scorul de 31-20, San Francisco 49ers. Echipa din San Francisco a condus cu 20-10 înaintea ultimului sfert, dar Patrick Mahomes (24 ani) a dat tonul revenirii. Cu două touchdown-uri şi două intercepţii, Mahomes a fost ales cel mai bun jucător al finalei, devenind cel mai tânăr quarterback desemnat MVP.