Târgul de maşini Autovit a înregistrat în intervalul ianuarie-noiembrie 2008 creşteri ale vânzărilor de până la 25%, faţă de perioada similară a anului 2007, a declarat pentru NewsIn directorul de marketing al târgului, Dinu Nicolescu.
În primele 11 luni ale anului în curs, Autovit a comercializat pe piaţa autohtonă un număr total de 76.751 automobile, aceasta ducând la o creştere mică cuprinsă între 20-25% faţă de intervalul ianuarie-noiembrie al anului 2007, a precizat directorul de marketing, Dinu Nicolescu.
Nicolescu a mai adăugat că actuala criză economică a dus la o scădere a numărului de maşini second hand în România, Autovit înregistrând pierderi de până la 40% începând cu luna septembrie a anului în curs şi până în prezent.
"Nu avem momentan nici un fel de perspective comerciale pentru anul viitor, fiind la mâna guvernului nu putem decât să aşteptăm să se definitizeze legea privind taxa de poluare şi apoi vom acţiona ca atare"", a menţionat Nicolescu.
Potrivit reprezentanţilor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), achiziţia de autoturisme rulate a înregistrat, anul acesta, o creştere de aproape 100%, în 2008 comercializându-se aproape 170.000 unităţi, iar importul necontrolat de maşini second hand este unul dintre principalele cauze ale fenomenului.