Banca Comercială Română (BCR) extinde oferta şi acoperirea serviciilor sale către segmentul persoanelor nebancarizate, prin preluarea good.bee Service RO şi integrarea serviciului good.bee Tranzacţii mobile, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Iniţial o subsidiară a holdingului good.bee, deţinut de către Erste Group şi Fundaţia ERSTE, compania good.bee Service RO s-a lansat pe piaţa românească în martie 2009, oferind serviciul good.bee Tranzacţii mobile prin care asigură accesul la servicii bancare de bază: un cont curent în lei la BCR pentru a primi venituri sau a ţine banii în siguranţă, un card de debit Visa Electron pentru retrageri de numerar şi cumpărături şi serviciul de tranzacţionare mobilă pentru a obţine informaţii, a primi şi trimite bani sau a plăti facturi prin intermediul telefonului mobil.
"Suntem cea mai mare bancă din România şi este misiunea noastră să facilităm tuturor accesul la servicii financiare sigure, simple şi convenabile. Prin această preluare, Pachetul good.bee devine un produs cheie pentru BCR. Ducem banca la clienţii noştri care fie nu aveau acces la o unitate bancară, fie considerau produsele bancare prea complicate sau prea scumpe", a declarat Oana Petrescu, Vice-Preşedinte Retail BCR.