BenefitOnline.ro transmite astăzi faptul că angajaţii români vor cheltui tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajator pentru cadouri, vacanţe şi festivaluri, arată un comunicat remis Redacţiei noastre.
Este estimat că până la sfârşitul lui 2019, angajaţii vor achiziţiona beneficii in valoare totală de 45 de milioane de euro prin intermediul BenefitOnline.ro. Aceste beneficii cumulate sub formă de cadouri (cadouri de la retaileri şI tichete cadou), vouchere de vacanţă, bilete la festivaluri sau spectacole, reprezintă aproximativ 30% din bugetele cheltuite de angajaţii care îşi primesc beneficiile prin intermediul platformei.
Stelian Bogza, cofondatorul BenefitOnline.ro, a declarat: "Estimăm că angajaţii vor cumpăra cadouri direct de pe BenefitOnline peste 400% faţă de media celorlalte luni din an şi cu 110% faţă de decembrie 2018", conform comunicatului.ro în valoare de aproximativ 15 milioane de lei, doar în luna decembrie. Este o creştere de citat.
Angajaţii beneficiază de cadouri si tichete cadou de la peste 100 de branduri, din diverse industrii, tichete culturale la diferite evenimente, spectacole, cele mai pupulare festivaluri din ţara noastră, muzee sau servicii culturale si produse de la furnizori precum Cărtureşti, Therme, abonamente la diverite reviste. Bineînţeles, nelipsite sunt vaoucherele de vacanţă, unde se estimează că cel puţin 1 din 10 angajaţi care utilizează platforma BenefitOnline.ro va cumpăra, până la finalul anului, măcar o vacanţă în România decontată prin intermediul voucherelor de vacanţă.
Cofondatorul BenefitOnline.ro a mai adăugat: "Angajaţii îşi cheltuiesc din ce în ce mai mult bugetele pe vacanţe în România, principalul argument fiind posibilitatea de a utiliza mai eficient bugetul de beneficii primit lunar de la angajator prin intermediul tichetelor de vacanţă, beneficiu care are un regim de taxare de doar 10%, reprezentând impozitul pe venit. Tichetele de vacanţă pot fi utilizate exclusiv pentru cazare sau pachete turistice pe teritoriul României".