BenQ a încheiat, al treilea trimestru, cu o creştere a vânzărilor de proiectoare de 86% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pe piaţa locală, potrivit unui comunicat de presă.
"În al treilea trimestru al acestui an am avut o creştere de 86% a vânzărilor de proiectoare în România, pe o piaţă care a avut o creştere de 30% comparativ cu perioada similară din 2012. Proiectoarele pentru mediul instituţional şi modelele cu luminozitate de peste 2700 de ANSI Lumeni ne-au adus un avantaj important, fiind motoarele acestei creşteri. În România, acesta este primul trimestru în care vânzările produselor dedicate mediului instituţional cresc mai alert decât cele pentru mediul de business, primele înregistrând un avans de 45%, faţă de 17% pentru produsele dedicate companiilor", declară Dragoş Salamac, Country Head BenQ pentru România.
În perioada iulie-septembrie, vânzările de proiectoare BenQ dedicate mediului educaţional au avut un avans de 92% comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2012. Compania are în ţara noastră o cotă de piaţă de 51% pe segmentul proiectoarelor adresate instituţiilor (şcoli, universităţi etc), se mai arată în comunicat.
În ceea ce priveşte de proiectoare cu luminozitate între 2500 şi 2999 ANSI Lumeni, BenQ a înregistrat în trimestrul al treilea un avans de 99%, potrivit sursei citate.
Piaţa de proiectoare dedicate consumatorilor casnici a crescut în perioada iulie-septembrie 2013 cu 22%.
"Pe segmentul proiectoarelor 1080p Full HD, vânzările BenQ au crescut de patru ori mai mult decât piaţa, respectiv cu 411% comparativ cu aceeaşi perioadă din anul 2012. În al trielea trimestru al anului, BenQ a avut o cotă de 60% din vânzările de proiectoare 1080p pentru Home Cinema şi 76% din cele 720p pentru Home Entertainment. Am observat pe acest segment o atenţie mai ridicată la calitatea imaginilor dar şi dorinţa consumatorilor să experimenteze acasă aceeaşi senzaţie pe care o au în sala de cinema", completează Dragoş Salamac.
Anul acesta, BenQ România îşi propune să se focalizeze pe segmentele de proiectoare cu cel mai mare potenţial în următoarea perioadă: Educaţie şi Home Entertainment.