Anul 2010 reprezintă pentru lanţul de supermarketuri Billa împlinirea a 11 ani de când activează pe piaţa din ţara noastră. Această aniversare va fi sărbătorită printr-o amplă campanie de oferte speciale, care va demara azi şi va continua până la sfârşitul anului. Programul se va desfăşura în toate filialele Billa din ţară sub sloganul "Produse Unu" şi Unu" la superpreţuri", potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"De 11 ani Billa România oferă permanent produse de calitate la preţuri avantajoase, iar sloganul campaniei exprimă exact acest lucru: produse variate, proaspete şi accesibile sunt zilnic pe rafturile magazinelor", a afirmat Sabin Fane, directorul de marketing al Billa România.
În cei 11 ani de când se află pe piaţa românească, lanţul de supermarketuri Billa a ajuns la un număr de 52 de filiale, aflat în creştere permanentă. Expansiunea va continua în ritm accelerat şi în anii următori, numai pentru 2011 fiind pregătită inaugurarea a 20 de noi magazine.