Blue Air a semnat primul parteneriat cu Amadeus pentru sistemul global de rezervări, potrivit unui comunicat de presă remis astăzi redacţiei.
Potrivit sursei, acordul permite companiei aeriene locale de tip hibrid să distribuie ofertele sale, la nivel global, prin sistemul complet de rezervări Amadeus către agenţiile de turism.
Prin acest parteneriat, Blue Air vrea să ajungă la 2,5 milioane de pasageri în 2017.
Potrivit acordului, tuturor partenerilor Amadeus le este oferit acces complet la conţinutul ofertelor Blue Air. Reprezentanţii celor două companii transmit că acest lucru garantează accesul egal la resurse pentru toate canalele de vânzări, inclusiv pe site-ul transportatorului, precum şi transparenţa şi veridicitatea informaţiilor afişate de către sistem, atât la nivelul agenţiei de turism, cât şi al călătorului. Sistemul de e-ticketing este disponibil prin intermediul sistemului de facturare BSP, în România, Germania, Italia, Spania, Marea Britanie, Franţa, Cipru, Grecia, Israel şi Belgia.
Până în prezent, peste 70 de companii aeriene low-cost şi hibride, inclusiv Blue Air, au decis să distribuie ofertele lor prin intermediul sistemului Amadeus.