Compania germană "Bayerische Motoren Werke" AG (BMW), cel mai mare producător mondial de maşni de lux, şi-a diminuat profiturile în perioada iulie-septembrie, pentru al treilea trimestru consecutiv, din cauza costurilor mari generate de achiziţia materiilor prime, dar şi a concurenţei din ce în ce mai mari din sectorul auto. Cîştigurile companiei au scăzut cu 6,5% în perioada analizată, la 448 milioane de euro (540 milioane de dolari) sau 67 de cenţi/acţiune, de la 479 milioane de euro sau 71 de cenţi/titlu în trimestrul al treilea din 2004. Vînzările BMW au crescut cu 11%, la 11,7 miliarde de euro.
Analiştii consideră că cifrele publicate de BMW au dezamăgit piaţa şi, în plus, apar numeroase semne de întrebare în legătură cu factorii care au determinat această evoluţie.
Acţiunile BMW au crescut cu 10% în acest an, comparativ cu ascensiunea de 19% consemnată de titlurile rivalului "DaimlerChrysler".