BMW Group România estimează că va comercializa anul viitor circa 200 de maşini marca Mini, ceea ce ar reprezenta o creştere de 25% faţă de cele 160 de exemplare pe care grupul estimează că le vinde anul acesta, au declarat oficialii companiei.
BMW Group România a lansat la noi în ţară cea mai nouă versiune de caroserie a Mini, denumită Clubman. În prezent, în România sunt dispobibile toate cele trei versiuni de caroserie ale Mini, varianta cu trei uşi (hatchback), Cabriolet şi Clubman.
BMW Group şi-a deschis în iulie propriul birou în România şi estimează că vânzările mărcilor BMW şi Mini în România vor creşte cu 10% anul acesta până la aproape 2.000 de unităţi.
Biroul oficial al BMW Group este parte a BMW Group Central Eastern Europe care gestionează activităţile de import ale mărcilor BMW şi Mini în alte ţări din regiune, precum Slovacia sau Bulgaria. Prin deschiderea acestui birou, BMW Group a devenit importator al mărcilor grupului, în timp ce Automobile Bavaria a devenit dealer şi partener principal al biroului BMW. Automobile Bavaria a fost înfiinţată în urmă cu 13 ani la Braşov, pentru a reprezenta marca BMW pe piaţa românească.