Bucureştiul va fi pregătit în doi - trei ani să aibă unele dintre cele mai renumite branduri de lux din domeniul hotelier de pe piaţă, precum Ritz - Carlton sau Regent, deocamdată piaţa fiind orientată spre deschiderea unor hoteluri precum Radisson SAS pentru a acoperi cerinţele oamenilor de afaceri sau ale turiştilor, potrivit reprezentanţilor pieţei hoteliere, prezenţi la Forumul Ospitalităţii, organizat la Bucureşti. "Bucureştiul va fi pregătit în doi - trei ani să aibă un brand de lux precum Ritz şi ne gândim serios la dezvoltarea unui astfel de concept, dar piaţa trebuie să fie pregătită pentru asta", a declarat ieri Kurt Strohmayer, director general JW Marriott Grand Hotel, Ritz - Carlton fiind parte a Grupului Marriott, informează Rompres.
Reprezentantul operatorului hotelier Rezidor, care va deschide în iunie hotelul Radisson de la Bucureşti, Susanne Friedrich, a spus că un alt brand de lux, Regent ar putea apărea la Bucureşti în anii următori. "Cred că Bucureştiul poate avea un Regent, dar trebuie să existe cerere pentru un astfel de hotel, iar apariţia unui brand necesită multă muncă şi nu cred că mai devreme de doi ani putem să vorbim despre un Regent la Bucureşti", a explicat Susanne Friedrich.