Asociaţia de Promovare şi Dezvoltare a Turismului Braşov (APDT) şi Agenţia de Dezvoltare Durabilă (ADDJBv) şi-au propus să promoveze judeţul Braşov sub deviza "Braşov Be.Live It" sau "Crede în Braşov".
Braşovul va fi prezent în perioada 11-14 martie la Târgul Internaţional de Turism de la Berlin, cel mai mare de acest gen din lume, iar reprezentanţii ADDJB şi ADPT promit că Braşovul va avea cel mai mare stand dintre toţi participanţii din România.
În plină recesiune economică, Braşovul încearcă să îşi crească veniturile apelând la turism ca metodă de atragere a capitalului. Datele arată că în 2008, numărul turiştilor a scăzut în întreaga Europă cu aproximativ 30 de procente. La nivelul României însă, veniturile din turism s-au menţinut constante, iar în ceea ce priveşte strict judeţul Braşov, statisticile din 2008 arată chiar un aflux de aproximativ 800.000 de turişti, în creştere faţă de anul precedent. Asociaţia de Promovare a Turismului si Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov apreciază că de modul în care Braşovul va şti să se promoveze pe piaţa internaţională de profil depinde creşterea sau scăderea veniturilor din turism în perioada următoare.
• Pentru prima oară la Berlin
Braşovul va ajunge săptămâna viitoare în faţa potenţialilor turişti europeni, la cel mai mare târg de profil din lume. ADPT Braşov a obţinut un stand la acest eveniment, la care rezervările se fac cu mult timp înainte, iar directorul executiv al asociaţiei, Ionuţ Gliga, promite că la Berlin, Braşovul va avea cel mai generos spaţiu în cadrul standului de prezentare al României. "Acum este momentul relansării turismului braşovean, în condiţii de criză. La Berlin vom avea o prezentare destul de agresivă a potenţialului turistic al Braşovului şi vom avea, în cele trei zile de târg, mai multe întâlniri cu tour-operatori care ar putea include în programele lor pentru turiştii din diferite ţări, şi destinaţii din Braşov", spune Ionuţ Gliga. Braşovul va avea şi o parte importantă a programului artistic desfăşurat la standul României, dar şi o prezentare a produselor culinare tradiţionale din judeţ.
• Braşovul are şi un brand turistic
Odată cu Târgul Internaţional de Turism de la Berlin, Braşovul va avea şi propriul său brand de promovare. Acest brand turistic, primul al unui judeţ din România, a fost lansat ieri de ADPT şi Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului Braşov (ADDJB). Identitatea verbală turistică a judeţului- "Braşov Be.Live it" este concepută în limba engleză, pentru a putea fi uşor de înţeles şi de către audienţa internaţională. "Sintgma s-ar putea traduce prin
Brandul turistic al Braşovului este dezvoltat de APDT Braşov, Consiliul Judeţean şi ADDJB, în colaborare cu o agenţie de publicitate. Participarea Braşovului la Târgul Internaţional de turism de la Berlin va putea fi urmărită din toate părţile lumii. Începând din 11 martie, prima zi a târgului, prezentarea judeţului de la Berlin va putea fi urmărită pas cu pas online, www.brandingbrasov.ro, site care va fi lansat oficial miercuri.
1. Cred ca se poate face mai bun
(mesaj trimis de Lucian în data de 10.03.2009, 16:06)
www.BeLiveIt.ro Se poate face ceva mai bun de atat.