British American Tobacco (BAT) a anunţat astăzi că, din 2012, a investit peste 2,5 miliarde dolari la nivel global în cercetare şi dezvoltare pe segmentul de produse de nouă generaţie în industria tutunului, cu potenţial de risc redus la fumatul tradiţional.
La nivel global, peste 1.500 de oameni de ştiinţă, ingineri şi specialişti în tutun lucrează în centrele de cercetare şi dezvoltare ale companiei, conform News.ro.
De asemenea, BAT România a anunţat astăzi extinderea reţelei de distribuţie glo, cel mai nou produs al companiei care încălzeşte, nu arde tutunul, în şapte oraşe mari: Bucureşti, Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov şi Iaşi.
"Această măsură face parte din strategia globală a British American Tobacco de a oferi consumatorilor noi modalităţi de a se bucura de tutun, prin intermediul unor produse de nouă generaţie cu potenţial de risc redus", spun oficialii companiei.
La prima achiziţie a dispozitivului, împreună cu zece pachete de Kent Neostiks, consumabilele de tutun pentru glo costă 200 de Lei. Iar un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preţ comparabil cu cel al unui pachet de ţigarete (17 Lei).
Oficialii BAT afirmă că, potrivit cercetărilor existente, vaporii produşi de glo prin încălzirea tutunului conţin cu aproximativ 90% - 95% mai puţine substanţe nocive decât fumul de ţigară.