British American Tobacco (BAT) a deschis primul magazin glo din ţara noastră şi al cincilea din lume în cadrul Băneasa Shopping City din Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Glo este un produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulţi, lansat de BAT pe piaţa din România la începutul lunii decembrie.
În magazinul dedicat, consumatorii adulţi pot afla toate informaţiile referitoare la glo, un produs care încălzeşte tutunul, în loc să îl ardă şi pot testa noul dispozitiv împreună cu gama largă de accesorii. British American Tobacco a mai deschis magazine dedicate glo în Japonia şi Coreea de Sud.
"Magazinul glo din Băneasa ne oferă ocazia de a le prezenta consumatorilor noştri adulţi felul în care simplitatea şi inovaţia se regăsesc în toate caracteristicile produsului şi de a le răspunde întrebărilor privind cel mai nou produs de pe piaţă cu potenţial de risc redus", a declarat Asli Ertonguc, Director de Marketing al Ariei Europa Centrală şi de Sud în cadrul British American Tobacco.
În comunicat se precizează: "Magazinul glo ocupă o suprafaţă de circa 100 m2, iar designul a fost realizat de Arhitectul Mario Kuibuş. Magazinul glo din Băneasa Shopping City îi întâmpină pe consumatorii adulţi cu 3 categorii de produse: dispozitivul glo în cele 5 nuanţe disponibile în prezent: Silver, Gold, Blue, Black şi Pink; consumabile din tutun Kent Neostiks în 3 arome diferite: BLUE (tobacco), YELLOW (citrice) şi GREEN (mentol); accesorii precum huse pentru protecţia dispozitivului (în 3 culori diferite - Orange, White şi Space Gray), cabluri de încărcare şi periuţe de curăţare".
De asemenea, în comunicat se menţionează: "În perioada următoare, consumatorii adulţi pot găsi în magazin nu doar oferta promoţională de 200 de lei pentru un glo starter kit (dispozitivul însoţit de 10 pachete de Neostiks), ci şi o serie de alte oferte, disponibile doar în glo store. Preţul unui pachet de Neostiks este de 17 lei, asemănător celui unui pachet de ţigarete".