Glo este primul produs cu potenţial de risc redus din România care introduce pe piaţa locală capsulele cu arome, după ce recent compania a lansat două noi tipuri de consumabile din tutun pentru produsul său care încălzeşte tutunul. După lansarea de anul trecut pe piaţa din România, glo a fost ales de peste 100.000 de fumători adulţi care au decis să opteze pentru un produs cu potenţial de risc redus, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei.
Noile Neostik-uri, consumabilele din tutun pentru glo, se găsesc pe piaţă în două variante de arome: Switch RUBY (cu aromă de fructe de pădure) şi Switch MINT (mentol).
"Când dezvoltăm un produs cu potenţial de risc redus, aşa cum este glo, trebuie să ne asigurăm că acesta oferă o experienţă satisfăcătoare pentru consumatorii adulţi, astfel încât să devină o alternativă reală şi pe termen lung la ţigările tradiţionale. Capsulele oferă consumatorilor un gust mai intens şi o experienţă care poate fi personalizată în funcţie de fiecare utilizator, care poate alege dacă apasă sau nu capsula şi momentul în care preferă să o facă", a declarat Christopher Proctor, coordonatorul Departamentului Ştiinţific din cadrul British American Tobacco
Spre deosebire de ţigările tradiţionale, glo încălzeşte, nu arde tutunul, producând un aerosol care conţine cu aproximativ 90-95% mai puţine substanţe nocive decât fumul de ţigară. Oamenii de ştiinţă sunt de acord cu faptul că în mare parte substanţele nocive ce se regăsesc în fumul de ţigară provoacă majoritatea afecţiunilor asociate fumatului. Produsele precum glo, care nu implică arderea tutunului, au potenţialul de a emite mult mai puţine substanţe nocive şi la niveluri mult mai scăzute în comparaţie cu ţigările. Deoarece nu există ardere atunci când se utilizează glo, aşa cum se întâmplă cu ţigările, glo are un potenţial de risc redus în comparaţie cu ţigările.