Campania "Bucovina pentru Bucovina" a adus 2,5 miliarde de lei, din care 2,1 au fost folosiţi deja pentru restaurarea picturilor de la Vorone], Suceviţa, Moldoviţa, Sfântul Ioan cel Nou din Suceava şi a catapetesmei Mănăstirii Slatina. Campania socială s-a desfăşurat în perioada decembrie 2004 - noiembrie 2005 şi a fost dezvoltată de compania Bucovina Enterprises, în parteneriat cu Arhiepiscopia Sucevei şi Rădăuţilor. Iniţierea şi promovarea programului "Bucovina pentru Bucovina" a aparţinut agenţiei GMP. Iniţiativa a pornit de la nevoia de restaurare a mănăstirilor din Bucovina, parte a patrimoniului UNESCO, locuri în care picturile murale vechi de 500 de ani şi unice în lume au fost degradate. În acest scop, Bucovina Enterprises a donat lunar mănăstirilor o parte din suma rezultată din preţul fiecărui produs ieşit pe poarta fabricii de la Vatra Dornei, respectiv 50 de lei la o sticlă de 0,5 l, 100 lei la o sticlă de 1,5 l sau 200 de lei la cea de 5 l. Programul "Bucovina pentru Bucovina" a fost comunicat pe etichetele de pe sticlele de apă minerală şi a avut şi o componentă de sensibilizare a opiniei publice, printr-un spot social de 60" şi machete de presă. Dat fiind mecanismul complex şi nu-mă-rul părţilor implicate pentru dezvoltarea acestui program, a fost nevoie de peste un an de pregătiri şi un altul de implementare.
"Bucovina pentru Bucovina" a adus 2,5 miliarde de lei mănăstirilor din Bucovina
C.I.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 22 martie 2006