BusinessMark organizează o nouă ediţie a "Tax & Finance Forum", eveniment ce va avea loc online în perioada 14-15 octombrie 2021.
În cadrul evenimentului, ce va include o conferinţă şi două seminarii de câte două ore, se vor aborda cele mai importante aspecte şi noutăţi legislative, cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români şi soluţii de adaptare la noile prevederi.
În cadrul evenimentului vor fi prezenţi experţi din domeniu, ce vor prezenta şi analiza tendinţe şi politici fiscale, noutăţi ale Codului Fiscal şi Codului de Procedură Fiscală, noutăţi privind digitalizarea administraţiei fiscale din România, SAF-T (Standard Audit File for Tax), preţurile de transfer, perspective şi tendinţe în inspecţiile fiscale, consolidarea fiscală: consolidarea în materie de impozit pe profit, consolidarea în materie de TVA, consolidarea şi regimul de holding în România, discounturile la calculul impozitului pe profit etc.
SPEAKERII EVENIMENTULUI SUNT:
- GEORGIANA IANCU, Partener, Liderul Departamentului de impozite indirecte, EY România
- VIOREL SBORA, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
- DAN BĂRĂSCU, Head of Tax, Partener, BDO România
- MITEL SPĂTARU, Tax Partner, Crowe România
- ALINA ANDREI, Partner, Cabot Transfer Pricing
- THEODOR ARTENIE, Head of Tax, Noerr
- CRISTI SECRIERU, Partner, ASP Advisors
- ALEXANDRU ONUŢĂ, Tax Director, NNDKP Consultanţă Fiscală
- ADINA VIZOLI-ALEXANDRU, Director Servicii fiscale, PwC România
- LUCIAN DE MEZZO, Senior Manager, Grant Thornton
- RALUCA ANDREI, Avocat, Partener, Tudor, Andrei si Asociaţii SPARL, BDO România
- ROXANA POPA, Director Servicii fiscale, PwC România
- ADRIAN SIMIONESCU, Transfer Pricing Partner, TaxWise
- CRISTIANA OPREA, Senior Tax Manager, Crowe România
- CLAUDIU IONIŢĂ, Senior Tax Manager, BDO România
- CORINA IOANA TRAŞCĂ, Experienced Tax Consultant, Crowe România
Evenimentul vizează: directori financiari, directori generali, consultanţi fiscali, controlleri financiari, directori economici, directori contabili, contabili, auditori, analişti financiari, antreprenori. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanţilor Fiscali. Echivalarea orelor va fi efectuată exclusiv în baza menţionării numărului carnetului la înscrire şi a participării la eveniment.
Prima zi a evenimentului, 14 octombrie 2021, este dedicată unei conferinţe, iar cea de-a doua zi a evenimentului, 15 octombrie 2021, include două seminarii a câte două ore, ce vor acoperi subiecte de fiscalitate de interes pentru mediul de afaceri.
Primul seminar este susţinut de Crowe şi abordează două subiecte: TVA - aspecte practice şi cele mai recente modificări legislative TVA, Impozitarea persoanelor fizice - provocări recente în contextul actual.
Al doilea seminar este susţinut de ATIPIC Solutions şi abordează subiectul inspecţiilor de preţuri de transfer din 2021 - aspecte de evitat în contractele cu părţi afiliate, implicaţiile ajustărilor de preţuri de transfer, DAC6.
Preţul standard al unui bilet este de 150 lei + TVA (acces conferinţă - ziua I), 150 lei + TVA (seminarii), 220 lei + TVA (acces ziua I + ziua II). Discount de grup: 10% - 2 participanţi, 15% - 3 participanţi, 20% - 4+ participanţi. Pentru detalii despre agendă şi bilete, puteţi consulta site-ul.
Ziarul BURSA este partener media al evenimentului