ARDAF a desfăşurat o amplă campanie de promovare a asigurării obligatorii auto (RCA) în perioada 15 decembrie 2009 - 28 februarie 2010, care a oferit clienţilor ce au încheiat poliţa de asigurare auto obligatorie la ARDAF posibilitatea de a participa la tragerea la sorţi pentru a câştiga unul dintre cele 100 de autoturisme marca Dacia Logan, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Maşinile promise s-au livrat astăzi în cadrul unei ceremonii desfăşurate la sediul AutoCobălcescu din Bucureşti. Pe lângă câştigători, la eveniment au participat reprezentanţi ai presei şi membri din conducerea companiei ARDAF, printre care Uma Stanislav, director general ARDAF şi Nicolae Scripcariu, director de vânzări.
"Această campanie este un început bun pentru anul 2010, cu un efect pozitiv în mod special asupra potenţialilor clienţi. În 2009 ARDAF a înregistrat prime brute subscrise de 327,3 milioane de lei, în scădere cu 8% faţă de anul anterior, a plătit despăgubiri brute de 261,2 milioane de lei, în creştere cu 140% faţă de 2008 şi a încheiat peste 100.000 de poliţe RCA în perioada desfăşurării campaniei. Pentru anul 2009 am avut în vedere diversificarea portofoliului, prin creşterea subscrierii de asigurări pe alte linii decât RCA, iar în 2010 urmărim în primul rând o intensificare a numărului asigurărilor CASCO", a declarat Uma Stanislav, Director general ARDAF.