Nestlé derulează, în perioada 1 februarie - 30 aprilie 2005, cea mai complexă campanie de promovare a brandului "Maggi", adresată consumatorilor din întreaga ţară. Prezent în peste 60 de ţări din întreaga lume, "Maggi" este un brand cu peste 120 de ani de istorie. În România, "Maggi" este prezent de peste 10 ani. În ultimii 2 ani, atît volumul vînzărilor de produse "Maggi", cît şi cota de piaţă s-au triplat.
În 2005, "Maggi" beneficiază de una dintre cele mai vaste campanii de promovare derulate în România. Amploarea acestei campanii implică 550 de oameni care au derulat activităţi de pregătire pînă la 1 februarie 2005, data lansării campaniei, peste 400 de oameni care îi vor asigura procesul de desfăşurare, 9 canale de comunicare către consumator şi peste 30 de tipuri de materiale promoţionale dezvoltate.
Conceptul campaniei este unic în România, atît prin mecanism, cît şi prin amploare. Sub sloganul "Urmează-ţi inima şi cîştigă!", "Maggi" îşi invită consumatorii să lipească inima "Maggi" pe fereastră şi să aştepte vizita uneia dintre cele trei caravane pentru a cîştiga zilnic pînă la 1000 euro.
Campania MAGGI este susţinută pe componenta de ATL cu sprijinul agenţiei de publicitate McCann Erickson, iar pe activităţile de BTL şi PR de către agenţia Mercury Promotions, şi include promovare media - TV, radio, presă scrisă şi outdoor - activare în magazine şi în oraşe, PR şi direct marketing - drop mail.
Portofoliul Nestlé România include: cafea solubilă Nescafe, cacao instant Nesquik, napolitanele Joe, batoanele de ciocolată Lion, Kitkat Chunky, produsele culinare Maggi, cereale pentru mic dejun (Nesquik, Chocapic, Cini Minis, Fitness, Kangus, Cheerios, Corn Flakes), produsele Nestlé pentru hrana sugarilor şi hrană pentru animale (Purina, Friskies, Darling, Gourmet).