Carrefour România a lansat gama de produse Marcă Proprie şi estimează că ponderea de 6% în 2009 în totalul vânzărilor a acesteia va creşte la 10% în anul 2010, au anunţat reprezentanţii retailerului, azi, într-o conferinţă de presă.
"Gama de produse Marcă Proprie Carrefour cuprinde 1.200 de produse noi, majoritatea fabricate în România. Sperăm ca în următorii doi ani numărul produselor Marcă Proprie să ajungă la 3.500 - 4.000. Ponderea acestor produse în totalul vânzărilor este de 6%, dar estimăm că în anul 2010 acesta va ajunge la 10%", a declarat directorul achiziţii şi logistică, Arnaud Dussaix.
Potrivit directorului de marketing al Carrefour, Andreea Mihai, strategia de a lansa produse Marcă Proprie este un răspuns la comportamentul consumatorului în perioada crizei financiare. "Am avut întotdeauna o politică a preţurilor scăzute. Lansarea produselor Marcă Proprie este şi un răspuns la criză. Acest model merge foarte bine şi în perioada crizei", a afirmat Andreea Mihai.