Carrefour România a lansat în luna mai o primă etapă a platformei de reduceri "Minus la sută". După trei luni de la lansare, iniţiativa nu doar că se prelungeşte, dar au fost adăugate şi 500 de noi produse, astfel programul oferindu-le clienţilor peste 1700 de produse la preţ redus, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Programul "Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă de peste 1700 de produse esenţiale din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum şi produse de bază şi de băcănie, până la produse de igienă personală şi pentru întreţinerea casei. Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât şi produse de brand internaţional şi naţional. Pentru a putea fi identificate uşor de către clienţi, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul "Produs cu preţ redus".
Carrefour a extins programul de reduceri şi în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienţii pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor şi plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicaţia Carrefour şi site-ul carrefour.ro, cât şi prin intermediul aplicaţiilor partenere, BRINGO, Glovo şi Tazz .
Alături de "Minus la sută", în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienţi şi puse în vânzare la cele mai mici preţuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienţii beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, la achiziţia de produse din categoriile participante la promoţie şi multe altele.