UPS a înregistrat câştiguri per acţiune diluată în valoare de 0,71 dolari în primul trimestru al anului 2010, în creştere cu 37% faţă de valoarea ajustată de 0,52 dolari pentru aceeaşi perioadă a anului anterior. Veniturile au crescut cu 7%, ajungând la 11,7 miliarde dolari. Creşterea de la nivelul diviziilor de colete internaţionale şi distribuţie, îmbunătăţirea randamentului şi creşterea performanţei operaţionale au dus la o creştere a marjei pe toate segmentele de activitate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Câştigurile raportate per acţiune diluată pentru primul trimestru al anului 2010 au crescut cu 33% faţă de anul trecut, până la nivelul de 0,53 dolari.
"Strategia globală a UPS şi-a dovedit clar eficienţa în primul trimestru", a declarat Scott Davis, Preşedinte şi CEO al UPS. "Portofoliul nostru extins de produse şi abordarea bazată pe soluţii în ceea ce priveşte nevoile de logistică ale clienţilor au permis companiei să obţină noi contracte. În plus, reţeaua noastră globală integrată a generat o creştere semnificativă a marjei. Faptul că economiile globale arată semne de revenire, precum şi startul în forţă al UPS la începutul anului 2010, ne fac să fim optimişti în privinţa acestui an şi a viitorului."