Un număr de 130 de firme din domeniul IT&C şi-a anunţat participarea la cea de-a XV-a ediţie a expoziţiei internaţionale de tehnologia informaţiei şi comunicaţii, ce se desfăşoară în perioada 3-7 mai 2006.
CERF 2006 reuneşte firme reprezentative pe piaţa românească în domeniile: comunicaţii, distribuţie hardware şi software, soluţii IT&C dedicate business-ului, sisteme şi echipamente digitale pentru afaceri sau pentru consumatori individuali, consultanţă, servicii, presă de profil. În acest an, expoziţia se va desfăşura pe o suprafaţă de 14.000 metri pătraţi, ca o nouă metropolă tehnologică: "Oraşul digital" CERF, unde timp de cinci zile, utilizatorii din toată ţara pot găsi soluţii şi aplicaţii create cu scopul de a eficientiza activitatea, de a optimiza costurile şi de a facilita comunicarea şi informarea. "Numărul firmelor şi mărcilor reprezentate în cadrul CERF creşte de la an la an, iar acesta este un indicator al dezvoltării continue a domeniului IT&C din ţara noastră. Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei acordă o importanţă deosebită dialogului cu mediul privat şi parteneriatelor, iniţiind proiecte care generează oportunităţi de dezvoltare a afacerilor în plan regional şi, în acelaşi timp, promovează şi pe plan internaţional toate iniţiativele româneşti din domeniu", a declarat Zsolt Nagy.
Oraşul digital CERF va fi împărţit în mai multe sectoare. Astfel, sectorul Comunicaţiilor reuneşte principalii operatori de telefonie, furnizorii de servicii Internet şi transfer de date, furnizorii de echipamente şi soluţii în domeniul comunicaţiilor, iar secţiunea IT Digital este dedicată producătorilor şi distribuitorilor de echipamente, sis-teme şi soluţii digitale, produse electronice. Sectorul Imaging este dedicat fotografiei digitale, iar secţiunea B2B prezintă distribuitorii de hardware şi software, furnizori de soluţii IT, software, servicii şi aplicaţii pentru companii din diverse domenii de activitate. O altă zonă de interes în cadrul ediţiei din acest an o reprezintă programul de Conferinţe CERF Business, cu zile tematice, prezentări şi întîlniri de afaceri, organizate pe tot parcursul expoziţiei, în cadrul cărora vor avea loc lansări de produse şi soluţii, evenimente dedicate partenerilor, întîlniri cu instituţiile de reglementare din domeniu.