Agenţia de turism cu capital exclusiv românesc Aerotravel, specializată pe turismul de afaceri, a anunţat, ieri, încheierea unui parteneriat cu Travel Leaders, cea mai mare reţea de agenţii de turism din America de Nord.
Astfel, Travel Leaders, care înregistrază un volum anual de vânzări de 20 de miliarde de dolari în SUA, iar la nivel global cuprinde peste 561 de mari agenţii de turism şi 42.000 de specialişti, intră pe piaţa româ-nească printr-un parteneriat exclusiv cu Aerotravel.
Colaborarea dintre Aerotravel şi Travel Leaders se va focusa pe turismul de afaceri şi evenimente corporate.
În cadrul acestui parteneriat, agenţia de turism românească îşi va păstra integral managementul actual şi va dezvolta zona de vânzări şi partea operaţională împreună cu partenerul American.
Antonio Niţu, directorul General Aerotravel a precizat că în urma acestei colaborări divizia de Corporate Travels a Aerotravel va funcţiona sub brandul Travel Leaders România.
Domnia sa a subliniat: "Aerotravel a devenit partener exclusiv Travel Leaders Româ-nia. De fapt am decis ca tot ce înseamnă divizia noastră de Corporate Travel să funcţioneze, începând de astăzi (nr. ieri), sub brandul Travel Leaders România. Travel Leaders este cea mai mare reţea de agenţii de turism din America de Nord. Când spun cea mai mare fac referire, de exemplu, la cifra de afaceri estimată pentru 2018, care impresionează cu valoarea de 20 de miliarde de dolari".
Directorul general al agenţiei a mai adăugat că noul partener nord-american oferă companiei româneşti trei componente esenţiale în cadrul turismului de afaceri - tehnologie, acces la piaţa internaţională şi acces la informaţii.
Antonio Niţu a mai spus: "Acest parteneriat susţine misiunea noastră de a oferi servicii de business travel în orice colţ al lumii, atât clienţilor locali, cât şi celor internaţionali, la standarde înalte de calitate. Pentru Aerotravel, apartenenţa la Travel Leaders reprezintă o deschidere spre afaceri la nivel global şi conectarea la viitorul turismului de afaceri, fie că vizăm adoptarea tehnologiilor de ultimă oră sau a noilor paradigme de a livra soluţii competitive de business travel. Pentru clienţii noştri, prezenţi şi viitori, acest parteneriat înseamnă servicii la standarde ridicate, optimizare financiară şi operaţională a călătoriilor şi, în consecinţă, o experienţă desăvârşită. Cu alte cuvinte, garanţia că te îndrepţi întotdeauna în direcţia bună, atunci când călătoreşti cu Aerotravel".
Totodată, domnia sa a subliniat faptul că turismul de business se caracterizează printr-o permanentă schimbare, fiind o caracteristică a acestei industrii.
"De cele mai multe ori schimbările sunt generate acolo unde piaţa este cea mai puternică - America de Nord. Prin conectarea noastră la Travel Leaders Network suntem parte din jocul global şi avem acces la informaţie la prima mână", a completat reprezentantul agenţiei.
În plus, Leonard Matei, directorul de vânzări al Aerotravel a declarat că piaţa românească de turism de afaceri, va fi dinamizată de noul parteneriat dintre Aerotravel şi Travel Leaders.
Domnia sa a mai afirmat: "Beneficiile pentru noi sunt foarte clare - ne aliniem la lumea bună a business travel-ului, la Big Four. În acest moment sunt 3 mari jucători pe piaţa globală, dar odată cu venirea Travel Leaders am ajuns la patru. Suntem patru jucători puternici pe piaţa globală. Aerotravel la nivel naţional cu siguranţă va implementa tot ceea ce o colaborare de genul acesta poate să aducă. Creşterile noastre vor fi aceleaşi, dacă nu cumva mult accelerate, este motivul pentru care suntem aici, pentru a face o declaraţie de forţă: suntem aici pentru a puncta un moment important pentru piaţa românescă de business travel".
Agenţia de turism Aerotravel se află printre primele zece agenţii de turism din ţara noastră ca cifră de afaceri şi, totodată, în top trei companii locale de business travel. Componenta de turism de afaceri şi evenimente corporate are o pondere de peste 80% din afacerile Grupului.
Grupul Aerotravel a înregistrat afaceri cu vânzări de 40 de milioane de euro în 2018 şi cu un număr de pasageri de 150.000 în acelaşi an. Pentru anul curent, Grupul Aerotravel estimează vânzări de 45 de milioane de euro şi un număr total de 160.000 de pasageri.