CEC Bank anunţă, într-un comunicat de presă remis redacţiei, că îşi informează corect clienţii şi le prezintă toate variantele de rambursare a creditelor, contrar rezultatelor controalelor Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorului.
"CEC Bank respectă cu stricteţe prevederile legale care stabilesc modalitatea de contractare şi rambursare a unui credit bancar, dar nu întelege scopul acestui control, în condiţiile în care clienţilor le sunt prezentate toate variantele de rambursare în momentul în care acestia iau un credit. Iar acest lucru se putea verifica foarte usor în orice unitate bancară. Acest control pare făcut pe repede înainte iar vinovatul se pare că era deja cunoscut înainte de finalizarea investigaţiei. Nu întelegem ce se urmăreşte prin această acţiune întreprinsă de ANPC, în condiţiile în care banca oferă opţiunea de plată cu rate descrescatoare clienţilor. Aceştia au posibilitatea ca, după ce iniţial au selectat opţiunea de rambursare în rate egale sau descrescătoare la începutul creditului, să opteze pentru modificarea tipului de rambursare a ratelor odată cu trecerea timpului" se arată în comunicatul CEC Bank.